Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie realizacji zadania pod nazwą Budowa budynku biurowego - siedziby Oddziału UDT w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej.

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie realizacji zadania pod nazwą Budowa budynku biurowego - siedziby Oddziału UDT w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności Inwestora Zastępczego w zakresie realizacji zadania pn: Budowa budynku biurowego - siedziby Oddziału UDT w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej. I. Zakres prac dotyczących sprawowania funkcji Inwestora Zastępczego obejmuje w szczególności: 1. zapoznanie się z przekazywaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową na Budowę na wszystkich etapach jej sporządzania oraz w szczególności: - bieżące sprawdzanie zgodności dokumentacji z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy - Prawo Budowlane, odpowiednimi warunkami technicznymi oraz przepisami prawa miejscowego; - bieżące sprawdzanie spełnienia przez nią wymagań UDT przedstawionych w Założeniach do opracowania projektu koncepcyjnego budynku biurowego - siedziby Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Białymstoku; - bieżące sprawdzanie wzajemnej zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań, pozwoleń, rysunków i dokumentów (w szczególności wzajemnej zgodności projektu wstępnego, projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich i STWiOR); ponadto przeprowadzenie inspekcji terenu realizacji Budowy i sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem jej zgodności ze stanem istniejącym tego terenu; - pisemne przedstawianie Kierownikowi Wydziału Zarządzania Infrastrukturą w UDT w Warszawie lub osobie przez niego wskazanej opinii i uwag do opracowanej przez Projektanta dokumentacji projektowej dotyczącej Budowy na wszystkich etapach jej sporządzania oraz konsultowanie z nim ewentualnych zmian i poprawek w przedmiotowej dokumentacji aż do jej zatwierdzenia przez Zamawiającego do realizacji. 2. uczestniczenie w postępowaniu przetargowym w charakterze biegłego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności: - przygotowanie i przekazanie w formie pisemnej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty pisemnego wystąpienia Zamawiającego propozycji warunków, jakie powinien spełniać Generalny Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w szczególności dotyczących: doświadczenia, kwalifikacji osób, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert, warunków ubezpieczenia Generalnego Wykonawcy, warunków płatności oraz innych warunków proponowanych do zamieszczenia we wzorze umowy z Generalnym Wykonawcą Budowy; - przygotowywanie i przekazanie do Zamawiającego w formie pisemnej odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące zapisów treści SIWZ, składane na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - niezwłoczne, jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania pytań Inwestorowi Zastępczemu przez Zamawiającego; - przekazanie Zamawiającemu w terminie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia udostępnienia przez Zamawiającego pisemnego raportu ze sprawdzenia i oceny każdej ze złożonych w postępowaniu ofert; - przedstawienie Zamawiającemu pisemnych propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, propozycji odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy wraz z podaniem podstawy faktycznej i prawnej; - ewentualne uczestnictwo - w zakresie wynikającym z czynności biegłego - w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą (w przypadku wniesienia odwołania. 3. Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem i realizacją Budowy, w szczególności: - zapoznanie się z umową Generalnego Wykonawcy na realizację Budowy (wraz z załącznikami do umowy) oraz zapoznanie się z dokumentami (w tym umowami), dotyczącymi innych wykonawców i uczestników biorących udział w realizacji Budowy; - przygotowanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do przekazanie Generalnemu Wykonawcy placu budowy oraz przeprowadzenie procedury formalno-prawnej, niezbędnej do zgodnego z prawem i terminowego rozpoczęcia realizacji Budowy, uzgodnienie z Generalnym Wykonawcą robót harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji Budowy oraz nadzorowanie przeprowadzenia robót przygotowawczych; - kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z pozwoleniem na Budowę, dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, Ustawą - Prawo Budowlane, umową o realizację robót budowlanych i stanowiskiem Zamawiającego oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym, sprawdzanie, ocena i potwierdzanie jakości i ilości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń; - kontrolowanie sporządzonych przez Generalnego Wykonawcę dokumentów rozliczeniowych Budowy poprzez sprawdzanie ich prawidłowości pod względem rachunkowym, merytorycznym i formalnym oraz ich akceptowanie i przekazanie Zamawiającemu; - zapewnienie prowadzenia robót budowlanych przez Generalnego Wykonawcę zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w sposób zapobiegający powstaniu szkód w mieniu Zamawiającego i osób trzecich, w tym wyegzekwowanie ustanowienia Koordynatora ds. BHP na Budowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3. dokonywanie wymaganych częściowych odbiorów i rozliczeń realizowanych robót; 4. końcowego rozliczenie budowy, udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej, przygotowanie Budowy do odbioru końcowego i uczestniczenia w odbiorze końcowym oraz i przekazaniu zakończonego zadania Zamawiającemu (wraz z pozytywnymi decyzjami stosownych organów w zakresie eksploatacji obiektu) 5. wykonywanie całokształtu czynności związanych z wykonywaniem usługi w okresie rękojmi i gwarancji; 6. Szczegółowy zakres prac dotyczących sprawowania funkcji Inwestora Zastępczego został określony w SIWZ, w szczególności we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. W celu określenia wynagrodzenia Inwestora Zastępczego, Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ oraz Koncepcję architektoniczną, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ. W oparciu o Koncepcję, o której mowa powyżej zostanie opracowany przez Projektanta projekt budowlany oraz projekty wykonawcze. Projektowany budynek będzie zlokalizowany przy ulicy Hetmańskiej w Białymstoku , na działce ewidencyjnej nr 240/2 w obrębie 6 - Starosielce Południowe. Powierzchnia działki - 4491 m?. Powierzchnia zabudowy budynku: ok. 650 m?; Powierzchnia użytkowa budynku: ok. 2700 m?. 8. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót oraz najlepszą praktyką zawodową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego o numerze: 05 1130 1017 0020 1214 7720 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat: Wadium - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego, znak sprawy: ZP-AN-27/12; Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego). Oryginał dokumentu wadialnego, w formie opisanej w pkt 2 ppkt 2-5 należy wnieść w oddzielnej kopercie oznaczonej napisem - WADIUM DLA OFERTY - NAZWA FIRMY. UWAGA Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA !!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 11 i 12. 13. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego członków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach