Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego przy zadaniu Poprawa warunków edukacyjnych dzieci i młodzieży w gminie Jednorożec

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7518392 , fax. 029 7517031
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 029 7518392, fax. 029 7517031
    REGON: 00054447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego przy zadaniu Poprawa warunków edukacyjnych dzieci i młodzieży w gminie Jednorożec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie inwestorstwa zastępczego nad: - budową hali widowiskowo - sportową wraz z łącznikiem pomiędzy szkołą podstawową a projektowaną halą w Jednorożcu, - remontem budynku Szkoły Podstawowej w Jednorożcu, - remontem budynku Gimnazjum w Jednorożcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a spełnianie tych warunków potwierdzą poprzez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mogą brać udziału Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Parafowany wzór umowy - Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania - Zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o braku zaległości podatkowych. - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (minimum 3 referencje). W wykazie umieścić tylko zamówienia do obsługi inwestycji realizowanych przy udziale środków pomocowych z Unii Europejskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach