Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
ul. Armii Krajowej 35 35
58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
REGON: 89105084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej). Przedmiotem zamówienia jest wykonan - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 67 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2) dysponują lub będą dysponować personelem posiadającym odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową tj.: a) inspektorem robót drogowych: - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania, - posiadającym minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową lub nadzorze inwestorskim, - który prowadził nadzór nad co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu warstwy podbudowy z mieszanki MCE metodą recyklingu na powierzchni co najmniej 15 000 m2, b) specjalistą ds. rozliczeń posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe przy rozliczaniu budów. 3) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. pełnili funkcję Inwestora Zastępczego nad budową, przebudową lub remontem dróg o nawierzchniach bitumicznych o powierzchni co najmniej 15 000 m2. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt 4 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1 Na potwierdzenie warunku nr 1 (określonego w pkt. 3 SIWZ): a. Aktualny odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, c. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy , d. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, e. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 4.1.2. Na potwierdzenie warunku nr 2 (określonego w pkt. 3 SIWZ): a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - posiadanych uprawnień, doświadczenia, a także wskazujący zakres wykonywanych przez nich czynności) , d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4.2 ppkt. c) SIWZ, wskazał osoby, którymi będzie dysponował , 4.1.3. Na potwierdzenie warunku nr 3 (określonego w pkt. 3 SIWZ): a) wykaz ważniejszych usług (wykaz ten stanowi doświadczenie Wykonawcy) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać datę wykonywania usługi, przedmiot usługi oraz zleceniodawców tych usług wraz z załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdik.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie analizy statyczno-wytrzymałościowej i ekspertyz dla 37 obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa dolnośląskiego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie remontu budynków komunalnych w Kamiennej Górze oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ INWESTYCJI PT. PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU NR 106 Postępowanie II nr sprawy WNP/PO/434/2016
Dodano: 2016-06-29 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ INWESTYCJI pt. PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 44 nr sprawy WNP/430/PO/2016
Dodano: 2016-06-29 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie budowy parkingu przy Al. Wojska Polskiego w Kamiennej Górze oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-23 - Zakładanie osnów szczegółowych dla miasta Jeleniej Góry - część I: Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej na obszarze miasta Jeleniej Góry
Dodano: 2016-06-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie przebudowy i remontu istniejącej infrastruktury zagospodarowania terenu Ośrodka Wypoczynku Świątecznego w Kamiennej Górze oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie przebudowy i remontu istniejącej infrastruktury zagospodarowania terenu Ośrodka Wypoczynku Świątecznego w Kamiennej Górze oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-07 - Budowa chodnika w miejscowości Działosza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 448 z przebudową oraz częściowa budowa kanalizacji deszczowej etap III w ramach przebudowy drogi .
Dodano: 2016-05-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni i chodników w ciągu ulic: Stefana Żeromskiego, Słowiańskiej, Hanki Sawickiej, Wąskiej i Łącznej w Kamiennej Górze oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-05-12