Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap II (remont nawierzchni jezdni prawej - zewnętrznej)

Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
  • Data zamieszczenia: 2010-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Armii Krajowej 35 35
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap II (remont nawierzchni jezdni prawej - zewnętrznej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap II (remont nawierzchni jezdni prawej - zewnętrznej). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszelkich czynności w zakresie zastępstwa inwestycyjnego koniecznych i niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z robotami dodatkowymi, o ile takie wystąpią i robotami uzupełniającymi, o ile rozpoczną się nie później niż 6 miesięcy od zakończenia zadania inwestycyjnego, przez co należy rozumieć: 2.1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego wszystkich koniecznych branż (branża drogowa) na podstawie Prawa Budowlanego, poprzez: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem wykonawczym, harmonogramem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w drogownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz prac ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 2.2 Prowadzenie ewidencji nakładów całego zadania inwestycyjnego wraz z ich rozliczeniem końcowym. 2.3. Reprezentowanie Zamawiającego podczas trwania realizacji zadania. 2.4 Sprawowanie nadzoru w okresie rękojmii i gwarancji przedmiotowego zadania. Wykonywane czynności Inwestora Zastępczego powinny zapewnić realizację robót, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2.5. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71.30.00.00-1 Z uwagi na to, że inwestycja dofinansowana będzie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 do obowiązków Wykonawcy będzie należało również: 1. prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zgodnie z wymogami Programu, 2. sporządzanie planów strategicznych i planów pracy zgodnie z wymogami Programu, 3. współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami Programu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 66 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach