Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2720424 w. 106 , fax. 12 2721246
  • Data zamieszczenia: 2010-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 18 18
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 2720424 w. 106, fax. 12 2721246
    REGON: 00029202000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: wykonywanie funkcji należących do zakresu Zamawiającego, określonych w SIWZ i w umowie; sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie; dokonanie rozliczeń całego zadania; wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności faktycznych i prawnych koniecznych dla wykonania zadania, nawet jeśli nie zostały wymienione w treści Specyfikacji, a ich wykonanie jest w interesie Zamawiającego lub są konieczne dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Inwestor zastępczy pełniąc czynności zastępstwa inwestorskiego będzie działał w imieniu i na rachunek Zamawiającego jako Jego pełnomocnik. Do szczegółowych obowiązków Inwestora zastępczego należeć będzie: 1. Prace adaptacyjne w budynku Szkoły i częściowo Internatu, oraz otoczenia zewnętrznego. 2. Modernizacja instalacji elektrycznych, teletechnicznych, grzewczych, wentylacyjnych wod-kan w budynku szkoły. 3. Modernizacja sal lekcyjnych, korytarzy szkolnych i pozostałych 5 toalet po wymianie instalacji. 4. Likwidacja barier architektonicznych. Szczegółowy wymagany zakres obowiązków Inwestora Zastępczego: 1. Organizowanie okresowych narad związanych z przygotowaniem inwestycji, przebiegiem realizacji inwestycji i sporządzanie związanych z nimi protokołów. 2. Opracowanie szczegółowego harmonogramu finansowo-rzeczowego inwestycji. 3. Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów na ewentualne prace oraz roboty budowlano-montażowe dodatkowe i zamienne zlecane wykonawcom w ramach przedmiotowego zadania, w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 4. Z upoważnienia Zamawiającego dopełnienie wszystkich wymaganych przepisami Prawa Budowlanego czynności formalno-prawnych związanych z rozpoczęciem i zakończeniem robót budowlanych. 5. Przekazanie przy udziale Zamawiającego placu budowy Wykonawcy. 6. Dopilnowanie aby osoby sprawujące nadzór i kierujące robotami budowlanymi posiadały odpowiednie uprawnienia i były członkami Samorządu Zawodowego. 7. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym, przepisami wykonawczymi oraz decyzjami załączonymi do projektu: - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów dotyczących materiałów, wyrobów, urządzeń itp. - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania wyceny robót, - kontrola jakości wykonanych robót budowlanych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno -budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, - odbiór potwierdzony wpisem do dziennika budowy robót ulegających zakryciu, bądź zanikających - dopilnowanie i zapewnienie dokonania wymaganych przepisami lub ustalonych w umowie prób i sprawdzeń instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej - kontrola terminów wykonania poszczególnych etapów zadania, - uczestnictwo w przeprowadzonych próbach i odbiorach technicznych, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania prac a w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, - czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji, - bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji z uwzględnieniem założonego budżetu, - organizowanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego inwestycji (z udziałem przedstawiciela Zamawiającego), - sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wykonawców robót i ich przedłożenie Zamawiającemu do realizacji i księgowania, - egzekwowanie od wykonawcy wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, - przekazanie Zamawiającemu całości dokumentacji zadania po zakończeniu robót. 8. Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. 9. Współudział w dochodzeniu i egzekwowaniu od dostawców i wykonawców kar umownych, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań. 10. Zabezpieczenie stałego nadzoru nad prowadzonymi robotami w ten sposób ,że Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego będą przebywać na placu budowy nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu a także stawią się niezwłocznie na każde wezwanie zamawiającego. Osoba sprawująca nadzór na placu budowy zobowiązana jest potwierdzić swój pobyt poprzez dokonanie w tym samym dniu stosownego wpisu w dzienniku kontroli prowadzonym przez Zamawiającego. 11. Pokrycie we własnym zakresie kosztów dojazdu swoich przedstawicieli do i z miejsca realizacji zadań oraz zapewnienie obsługi sekretarskiej i administracyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach