Przetargi.pl
pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4502284 , fax. 22 4502236
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Madalińskiego 25 25
    02-544 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4502284, fax. 22 4502236
    REGON: 01204574300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego dla zadania: Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 1) Nadzór w imieniu Zamawiającego nad wykonaniem dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, weryfikacja poprawności wykonanych projektów budowlanych i wykonawczych co do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami, normami oraz zapisami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym, wprowadzanie do projektu propozycji Zamawiającego. 2) Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie robót budowlanych wraz z kopią SIWZ i kopią wybranej oferty na wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 3) Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego, przedłożonego do wybranej oferty na wykonanie robót budowlanych, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację, a także współpraca przy jego okresowych korektach na zasadach określonych umową z wykonawcą robót. 4) Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 5) Podejmowanie działań określonych w SIWZ postępowania na Kogenerację w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa i umowie z wykonawcą w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót innych niż wyspecyfikowane w przekazanej dokumentacji projektowej (modyfikacja projektów) - w tym badanie i potwierdzanie zamienności proponowanych rozwiązań i/lub materiałów. 6) Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez generalnego wykonawcę. 7) Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - w tym kontrola stosowanych materiałów i weryfikacja ich zgodności z SIWZ postępowania na Kogenerację w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa. 8) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych budowy. 9) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu nadzorowanych robót. 10) Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 11) Dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy. 12) Uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 13) Organizowanie narad koordynacyjnych, dotyczących realizacji zadania, zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo - finansowymi. 14) Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 15) Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 16) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane. 17) Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 18) Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 19) Sprawdzenie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 20) Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 21) Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. 22) Prowadzenie wszystkich innych spraw nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót inwestycyjnych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach