Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów oraz budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Jedlanka

Gmina Uścimów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-109 Stary Uścimów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8523026 , fax. 081 8523026
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uścimów
    21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie
    tel. 081 8523026, fax. 081 8523026
    REGON: 00054773800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów oraz budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Jedlanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów oraz budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Jedlanka - szczegółowo opisanej w pkt.5; w zakresie dotyczącym wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacja projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową na roboty budowlane. Zamówienie obejmuję kontrolę wykonanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzenia prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego operacji od Wykonawcy oraz przeglądu pogwarancyjnego zamówienia. 2. Przebywanie na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu 3. Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-20013. 4. Do podstawowych praw i obowiązków Inspektora Nadzoru należą również prawa i obowiązki w zakresie określonym w 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, - Prawo Budowlane ( tj. Dz.U.z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późń.zm.) tj.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, d) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także , na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy lub robót polecenia potwierdzonego wpisem w dziennik budowy dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych , oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Inwestycja dla której będzie prowadzony nadzór swoim zakresem obejmuje budowę: przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów polegający na wymianie urządzeń technologicznych dla zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości Q h=51m3/h, obejmujący wymianę urządzenia hydroforowego - 2 szt ,i pomp płaskich - 4szt na zestaw hydroforowy o wydajności Q =55m3/h z pompą płuczną o wydajności Q =100m3/h, wymianę odżelaziaczy i przewodów instalacji technologicznej, instalacji spędzonego powietrza, instalacji dozowania chloru. Zakres remontu budowlanego (robót budowlanych) budynku stacji uzdatniania wody polega na podziale hali technologicznej na dwa pomieszczenia, wykonanie ściany z betonu komórkowego 12 cm - 2,15 m3, uzupełnienie tynków wewnętrznych kat.III. - 38,66m2, wymianie stolarki okiennej -13 szt., wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej- 5 szt, i wewnętrznej 4 szt, oraz wymiana drzwi technologicznych- 1szt.. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi ( glazura) na klej - 78,82 m2, posadzki z płytek ceramicznych /GRES/ na klej - 97,04m2, cokolik 10 cm z płytek ceramicznych GRES na klej- 54,6m, malowanie farba emulsyjna ścian i sufitów- 257,14 m2, ocieplenie budynku styropianem grubości 10cm z wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki - 222,22m2, wymiana obróbek blacharskich z blachy: podokienniki i obróbka okap- 34,81 mb, rynny dachowe o średnicy 15 cm- 50,25m i rury spustowe o średnicy 12 cm - 24,0 m. Zakres robót technologicznych obejmuje: demontaż hydroforów o poj. 4000 dm3, demontaż odżelaziaczy D 1400 - 2 szt, demontaż aeratora - 2 szt., demontaż pomp płaskich - 4 szt., demontaż instalacji technologicznej z rur stalowych o śr. 76 - 273mm z armatura - 130,0m, montaż odżelaziaczy D=1400 - 4 szt, montaż aeratora D 800 - 1 szt. ,montaż zestawu hydroforowego o wydajności Q =55m3/h - 1 szt, wykonanie rurociągów technologicznych z rur PCW-U,PN10 o śr. 63-225 z armaturą - 169m, wykonanie instalacji sprężonego powietrza z armatura z rur ze stali nierdzewnej Dn 25-32mm - 23 m, montaż sprężarki bezolejowej o wyd. 150dm3/min - 1 szt., montaż dmuchawy o wyd. 2,51 m3/min, wykonanie instalacji dozowania chloru z rur PCW-U, PN-10 o śr. 25 mm- 5m, montaż chloratora c 52 - szt. wymiana umywalki - szt, wymiana ustępu z płuczką - 1szt.,wymiana podgrzewacza wody - 1 szt, montaż wentylatora dachowego Qmax=580m3/h, Zakres robót w zakresie instalacji elektrycznej obejmuje: wymiana tablicy rozdzielczej TPW - 1 kpl, wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230,24V, instalacji siły i odbiorów technologicznych - 1 kpl. Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia 30 listopada 2010r. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowa Jedlanka Oczyszczalnia ścieków mechaniczno-biologicznej typu SBR o przepustowości Qdśr = 180 m3/d wraz z urządzeniami budowlanymi tj. przyłącze elektroenergetyczne, wodociągowe, kanał ścieków oczyszczonych, ogrodzenie terenu i droga dojazdowa. Część mechaniczną oczyszczalni stanowią: - zintegrowane urządzenie do usuwania skratek i piasku - sito i piaskownik, - stacja zlewcza ścieków dowożonych, - zbiornik retencyjny ścieków Część biologiczna oczyszczalni stanowią - reaktory SBR, tj. 7szt. reaktorów SBR prefabrykowanych z tworzyw sztucznych o średnicy 3,0 m, wysokości 5,10 m o poj. 30 m3 każdy, które są zlokalizowane w hali technologicznej budynku oczyszczalni Część osadową stanowią: - 3 zbiorniki stabilizacji tlenowej osadu , prefabrykowane z tworzyw sztucznych o średnicy 3,0 m, wysokości 5,10 m o poj. 30 m3 każdy, - urządzenie workowe do odwadniania osadu DRAIMAD moduł 06 BCAVPK, - wiata na osad ( plac składowy osadu). Oczyszczalni ścieków składać się będzie z następujących obiektów i urządzeń: - budynek oczyszczalni ścieków - parterowy, niepodpiwniczony, murowany w technologii tradycyjnej o pow. zabudowy 248,64 m2 i kubaturze 1 714,30m3, - budynek agregatu z wiatą na osad - parterowy, niepodpiwniczony, murowany w technologii tradycyjnej (dobudowany do budynku oczyszczalni) o pow. zabudowy 93,54m2 i kubaturze 348,44 m3 - przepompownia ścieków z komorą armatury - jest gotowym prefabrykatem wykonanym z tworzyw sztucznych o średnicy 2,0m i wysokości 4,0m w całości zagłębiona w gruncie, - zbiornik retencyjny ścieków o poj. 40 m3 - jest gotowym prefabrykatem wykonanym z tworzyw sztucznych o średnicy 2,80 m, i długości 7,0m zlokalizowanym pod posadzką w hali technologicznej w budynku oczyszczalni ścieków, - wylot ścieków oczyszczonych - jest to umocnienie dna i skarp rzeki na odcinku 9,0 m płytami ażurowymi, - zblokowane urządzenie do mechanicznego usuwania skratek i piasku- sito spiralne z piaskownikiem poziomy - stacja zlewcza ścieków dowożonych typowa ze stali kwasoodpornej, zamontowana w hali technologicznej budynku oczyszczalni ścieków - ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych z brama i furtką o długości 192 mb, - droga dojazdowa do oczyszczalni o długości 672 m, i szerokości 3,5m z mijankami o szerokości 2,0m - szt.2 - wodociąg do oczyszczalni o długości 603 mb z rury PE ? 110 mm, - kanał ścieków oczyszczonych z rur PCV ? 200mm o długości 298 mb, - napowietrzna słupowa stacja transformatorowa 15/04 kV - szt 1 - linia kablowa SN o długości 550 mb Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia 20 września 2011r. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Jedlanka Kanalizacja sanitarna ciśnieniowa o łącznej długości 6 318 mb , w tym: - sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE ? 90 743 m, - sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE ? 75 2 477 m, - sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE ? 63 1 537 m, - sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE ? 50 1 561 m, - przyłącze kanalizacyjne 148szt./669m, w tym: sieć grawitacyjna z rur PCV ? 200 20 m sieć grawitacyjna z rur PCV ? 160 649 m - zasuwy sekcyjne 22 szt. - zasuwy odcinające przyłącza 148 szt. - przepompownie przydomowe dn 900 147 szt. - przepompownia D=2,0 m 1 szt. - hydranty płuczące 9 szt. Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia 20 września 2011r. Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych , z którymi obowiązkowo należy się zapoznać przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 27 stycznia 2010r. do godz. 11.00. 3) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy Łęczna O/Uścimów, NR: 72 8693 0006 0000 0332 2006 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). f) w przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy pzp . Zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej złożenie jej w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadają wiedzę i doświadczenie. 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować 4 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone: - w branży sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - wymagane co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych-bez ograniczeń. - w branży konstrukcyjno - budowlanej - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu robotami oraz wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w branży sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu robotami oraz wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - w branży drogowej - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu robotami oraz wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6) spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone -wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję, 3) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za nadzorowanie wykonania robot budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg. załącznika nr 3 do SIWZ. 5) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie art.24 ust.1 pkt.2- wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI. pkt.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w rozdziale VI.1 pkt. 2. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełna odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// uscimowug.bip.e-zeto.com/public/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach