Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zadania p.n. : Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura ochrony środowiska , Działanie 7.1 Gospodarka wodno - ściekowa , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Umowa nr MRPO.07.01.00-12-043/08-00-IXA/724/FE/4033/08 zawarta w Krakowie w dniu 15 grudnia 2008r.

Urząd Gminy Radłów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6782044 , fax. 014 6782818
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Radłów
    ul. Kolejowa 7 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 014 6782044, fax. 014 6782818
    REGON: 00054565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zadania p.n. : Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura ochrony środowiska , Działanie 7.1 Gospodarka wodno - ściekowa , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Umowa nr MRPO.07.01.00-12-043/08-00-IXA/724/FE/4033/08 zawarta w Krakowie w dniu 15 grudnia 2008r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca będzie odpowiedzialny za pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wszelkimi robotami koniecznymi do zrealizowania przy rozbudowie i przebudowie oczyszczalni ścieków w Radłowie CPV 74.23.10.00-7 Zadaniem Inspektora nadzoru jest ponadto: -zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, - prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych, - rozliczanie rzeczowe i finansowe zamówienia na roboty budowlane, - stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcia wad. 1. Zakres robót , który podlegał będzie nadzorowi zawarty jest w postępowaniu przetargowym nr ZP/RB/02/09 na Rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów dostępnym na stronie internetowej Urzędu Radłów www.gminaradlow.pl Zamówienia publiczne/Wyniki przetargów. 2. Szacunkowa wartość robót podlegających nadzorowi : 9 499 648,80 zł NETTO. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego , o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 7. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu B/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : - /Doświadczenia zawodowego/ wykazu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia , które Wykonawca nadzorował w ciągu ostatnich 3 lat ( należy podać nazwy inwestycji , lokalizacje , termin realizacji , wartość i adres Zleceniodawcy ) wraz z potwierdzeniem , że usługi zostały wykonane z należytą starannością , np. referencje , protokoły odbioru. Wymagane jest minimum dwie usługi w nadzorowaniu oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 500 m3/dobę / dotyczy budowy/rozbudowy 2 oczyszczalni ścieków /. - / Potencjału kadrowego / wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z uprawnieniami budowlanymi w branży oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej W tym celu należy wskazać osoby spełniające warunki w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlanej - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, - instalacyjnej ,sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, - sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, Do oferty należy dołączyć w/w kopie uprawnień. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Wymagane dokumenty w ppkt 1) i 2) należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk OFERTA. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną