Przetargi.pl
PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZAKRESIE NADZOROWANIA BUDOWY DRÓG LEŚNYCH

Nadleśnictwo Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, Pasieka 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8573201
  • Data zamieszczenia: 2013-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miastko
    Pasieka 55 55
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8573201
    REGON: 77052831928001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_miastko/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: LASY PAŃSTWOWE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZAKRESIE NADZOROWANIA BUDOWY DRÓG LEŚNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie nadzorowania budowy dróg leśnych w leśnictwie Kaliska oraz leśnictwie Koczała, Starzno i Grabowo. 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 następujące części: część nr 1 - nadzór inwestorski nad budową drogi leśnej nr 1/1, 2/1, 13/1 w leśnictwie Kaliska, o łącznej długości 3 668,00 m ( nawierzchnia z tłucznia o uziarnieniu 0/31,5mm); część nr 2 - nadzór inwestorski nad budową drogi leśnej nr 2 w leśnictwie Koczała, Starzno, o łącznej długości 4 114,00 m ( nawierzchnia z tłucznia o uziarnieniu 0/31,5mm); część nr 3 - nadzór inwestorski nad budową drogi leśnej nr 105, 106, 107 w leśnictwie Grabowo, o łącznej długości 3 033,00 m (nawierzchnia z tłucznia o uziarnieniu 0/31,5mm). 2 Zakres rzeczowy: Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wykonania obowiązków i przyjęcia praw w szczególności wynikających z artykułu 25 i 26 ustawy z dnia 7.VII.1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 472, poz. 951, 1256) a ponadto przejęcia czynności ciążących na Inwestorze w fazie przygotowywania i realizacji inwestycji, a w szczególności: a)uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy protokolarnie terenu budowy, b)zapoznaniem się z opracowaniami projektowymi, umowami na wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem - przed wejściem wykonawców na plac budowy, c)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonaniu i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno- budowlanymi, d)współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, e) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, f) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, g)sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, h) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, i) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania, j) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz przeglądach w okresie rękojmi. k) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję l) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, m) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, n) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ - w przypadku jego wymagania, o) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy, p) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, r) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, s) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do wykonania nadzoru inwestorskiego będąc co najmniej raz w tygodniu na placu budowy lub w razie potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 3 Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego. 4 Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik do specyfikacji, 5 Warunki zapłaty za wykonane roboty. - Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy - Przewiduje się możliwość rozliczenia za przedmiot umowy fakturami częściowymi wystawionym proporcjonalnie do wartości rzeczywiście wykonanych, sprawdzonych i odebranych nadzorowanych prac budowlanych potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru robót . - Ostateczne rozliczenie nastąpi fakturą końcową po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego lub innych wymaganych dokumentów świadczących o zakończeniu zadania i sporządzeniu protokołu końcowego odbioru prac. - Wykonawca za wykonane prace wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem częściowego odbioru robót na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. - Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_miastko/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach