Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka ogłasza przetarg

  • Adres: 66-626 Dychów, Brzózka 50
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3917874 , fax. 068 3838335
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka
    Brzózka 50 50
    66-626 Dychów, woj. lubuskie
    tel. 068 3917874, fax. 068 3838335
    REGON: 97004011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_brzozka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Opis przedmiotu zamówienia Pakiet nr 1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie drogowym przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt. Przebudowa drogi leśnej nr 53 1 Przychów Gozdno. Całkowita długość drogi 4 km 313 m na terenie powiatu Krosno Odrzańskie KM 0+000÷2+132,36 2 km 132,36 m na terenie powiatu Żary KM 2+132,36÷4+308,85 2 km 176,46 m. Planowana wartość zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę netto 2 985 672.97 zł. Pakiet nr 2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji sanitarnych przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt. Zmiana sposobu użytkowania na mieszkalne poddasze oraz remont budynku mieszkalnego Wełmice 25. Planowana wartość zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę netto 63 873,37zł. Pakiet nr 3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji elektrycznych przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt. Zmiana sposobu użytkowania na mieszkalne poddasze oraz remont budynku mieszkalnego Wełmice 25. Planowana wartość zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę netto 27 316,42zł. Pakiet nr 4 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie konstrukcyjno budowlanym oraz elektrycznym przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt. Modernizacja wieży obserwacyjnej p.poż. w Dachowie Planowana wartość zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę netto 130 793,32 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla każdego pakietu w wysokości: 500,00zł, słownie: pięćset00zł 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 29 1020 5402 0000 0702 01152719 z adnotacją wadium - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), Sposób przekazania: Zaleca się, aby dowód potwierdzający wniesienie wadium dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 ,3 , 4 i 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_brzozka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach