Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa basenu-krytej pływalni w Proszowicach - ETAP II, stan wykończeniowy.

Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3861005, 3861555
  • Data zamieszczenia: 2013-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach
    ul. 3 Maja 72 72
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3861005, 3861555
    REGON: 00052398500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa basenu-krytej pływalni w Proszowicach - ETAP II, stan wykończeniowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa basenu-krytej pływalni w Proszowicach - ETAP II, stan wykończeniowy, w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych, zgodnie z zapisami art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami). Inspektor nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności reprezentuje inwestora na budowie oraz zobowiązuje się do: a. w szczególności reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz specyfikacjami technicznymi. Pełna dokumentacja projektowa przedsięwzięcia stanowi załączniki do SIWZ. b. Inspektor nadzoru powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz spełniać pozostałe wymogi wynikające z prawa budowlanego. c. Inspektor Nadzoru będzie reprezentował Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d. kontroli nad właściwą i terminową realizacją inwestycji, e. administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie, f. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, g. monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe, h. zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, i. nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób wytrzymałościowych, j. zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, k. rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, l. zachowanie poufności informacji, m. rozliczenie zużycia energii i wody zużytych w związku z realizacją inwestycji. Zakres zadań Inspektora Nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: a. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, b. b)dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, c. zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d. sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym umów, e. współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz Wykonawcą inwestycji, f. zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, g. organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, na wniosek Zamawiającego, h. sprawdzanie autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, i. zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, j. kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, k. rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, l. rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, m. szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych lub zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, n. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, o. negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, p. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, q. sprawdzanie wykonania robót zanikowych, r. uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych konstrukcji, s. kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, t. potwierdzanie gotowości do odbioru robót, u. uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, v. pełnych rozliczeń końcowych budowy, w. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, x. informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, y. współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, z. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, aa. sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym, bb. organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu. Zadania podczas okresu zgłaszania wad: Po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te polegać będą na: a. organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (min. raz w roku) - przez okres gwarancji, tj. 3 lat od daty podpisania odbioru końcowego robót, b. nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji, c. przygotowanie i sprawdzanie protokołów końcowych, d. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, e. zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. Dodatkowo do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a. udział w cyklicznych (co tygodniowych) naradach koordynacyjnych na Placu Budowy oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, b. rozliczenie ilościowe i jakościowe (egzekwowanie właściwych atestów, norm i gwarancji), egzekwowanie właściwej instalacji, i rozruchu w zakresie wyposażenia rzeczowego pozyskanego w trakcie realizacji kontraktu na dostawy wyposażenia oraz nadzór nad jego prawidłowym przebiegiem. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania inspektora nadzoru na teren budowy w razie potrzeby. Inspektor nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania Obiekt basenu-krytej pływalni w Proszowicach, został wykonany w stanie surowym otwartym, zadaszonym. Przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie budowy obiektu basenu-krytej pływalni w Proszowicach, a w szczególności: - wykonanie robót budowlanych - wykonanie dróg dojazdowych - wykonanie instalacji wewnętrznych - wykonanie zagospodarowania terenu - dostawa wyposażenia wraz z montażem - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną