Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących kompleksowego przygotowania terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego.

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3717789 , fax. 083 3717790
  • Data zamieszczenia: 2010-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3717789, fax. 083 3717790
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących kompleksowego przygotowania terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej, sieci elektroenergetycznych i sanitarnej przy realizacji zadań dotyczących kompleksowego przygotowania terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego. 1. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim obejmują: a) roboty drogowe - Droga (ulica) główna klasy Z dla ruchu KR3 o szerokości jezdni 7,0 m z obustronnymi chodnikami o szerokości 1,5 m i ścieżką rowerową dwukierunkową o szerokości 2,0 m o długości 1,20 km z trzema skrzyżowaniami z istniejącymi drogami (ulicami) oraz jednym skrzyżowaniem z projektowaną drogą (ulicą) - Droga (ulica) klasy L dla ruchu KR2 o szerokości jezdni 7,0 m z obustronnymi chodnikami o szerokości 1,5 m o długości 0,35 km z jednym skrzyżowaniem z istniejącą drogą (ulicą) b) roboty elektryczne Sieć energetyczna oświetlenia ulicznego kablowa YAKY 4x50 ÷ 4x35 mm2 o długości 1,58 km, słupy oświetleniowe stalowe z oprawami 150 W - 73 szt. c) roboty sanitarne Sieć wodociągowa z rur PCV ? 160 mm o długości 1,55 km Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjna z rur PCV ? 200 ÷ 300 mm o długości 1,58 km, Sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV: grawitacyjna ? 400 ÷ 500 mm - 1,49 km, rurociąg tłoczny ? 110 mm - 0,50 km z przepompownią ścieków, z ulicznymi wpustami ściekowymi z przykanalikami - 36 szt. 2. Koszt robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określony na podstawie umowy z Wykonawcą zadania pn. Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego. a) Wartość netto robót w branży drogowej - 5 904 800,00 zł b) Wartość netto robót w branży elektrycznej - 456 768,00 zł c) Wartość netto robót w branży sanitarnej - 3 235 440,00 zł. Wykonawcą robót jest Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe Międzyrzec Podlaski S.A.; ul. Radzyńska 11, 21-560 Międzyrzec Podlaski. 3. Obowiązki Inspektora Nadzoru: I. Obowiązki ogólne: 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy. 2. Monitorowanie przebiegu realizacji zadania oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach. 3. Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją nadzorowanego zadania w zakresie objętym niniejszą umową. 4. Działanie we współpracy z inwestorem i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia, w zakresie określonym w umowie oraz w ofercie. 5. Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 6. Inspektor nadzoru oraz pozostałe osoby wskazane w ofercie powinny być dostępne na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót. 7. Pełna współpraca z projektantem w zakresie kontroli poprawności wykonywanych robót i ich zgodności z dokumentacją, oraz w podejmowaniu ewentualnych decyzji wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji i przebiegu lub zakresu robót. II. Etap poprzedzający przejęcie obowiązków inspektora nadzoru: 1) Przed planowanym terminem przejęcia robót i obowiązków inspektor zapozna się z dokumentacją Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów. 2) Przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową. III. Etap budowy: 1. Sporządzanie na żądanie Zamawiającego raportu o postępie robót, uzyskiwanym poziomie robót, sprawach finansowych, występujących problemach w realizacji umowy o roboty budowlane oraz planem robót i finansów na wskazany okres. 2. Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją nadzorowanego zadania w zakresie objętym umową. 3. Rozliczanie ilości materiałów rozbiórkowych wraz z nadzorowaniem miejsca ich składowania. 4. Przekazanie wykonawcy robót terenu budowy, wystawienie polecenia rozpoczęcia robót. 5. Prowadzanie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską. 6. Obecność na budowie minimum raz w tygodniu oraz w szczególnych przypadkach na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy potwierdzone wpisem w dziennik budowy. 7. Kontrola zgodności postępów realizacji robót z umową o wykonanie robót budowlanych (sprawdzanie czy wydatki i postęp prac są zgodne z harmonogramem). 8. Informowanie inwestora, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadawalający, o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. 9. Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy. 10. Udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących zadania. 11. Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; 12. Wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy. 13. Wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; organizacja oraz przewodniczenie naradom dotyczącym postępu robót (rad budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania stron. 14. Organizowanie narad technicznych oraz sporządzanie protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady. 15. Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji zadania harmonogramem robót. 16. Sprawowanie kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów. 17. Nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót. 18. Zlecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości. 19. Zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów laboratorium wskazanemu przez Zamawiającego. 20. Zatwierdzanie rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót. 21. Weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót. 22. Dokonywanie obmiaru wykonanych robót. 23. Dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 24. Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 25. Poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót wad. 26. Przygotowywanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót. 27. Sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót. 28. Poświadczenie terminu zakończenia robót. 29. Dostarczeniu Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót. 30. Zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót. 31. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy. 32. Sprawdzenie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót. 33. Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. 34. Wydawanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót po uzgodnieniu z Zamawiającym. 35. Wnioskowanie w przypadku konieczności o dokonanie zmian w dokumentacji projektowej wraz z przedłożeniem nowych założeń projektowych i przedmiarem robót z wyliczeniem kosztów odpowiadającym proponowanym zmianom w porównaniu z ofertą wykonywanych robót. 36. Wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez instytucje współfinansujące. 37. Sporządzanie raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania). 38. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej, dokumentującej postęp budowy; (przed rozpoczęciem robót, w czasie realizacji i po zakończeniu robót), 39. Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania. 40. Wykonanie wspólnie z wykonawcą robót harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz opracowanie prognoz płatności, zgodnie z wymaganiami umowy o dofinansowanie nadzorowanego zadania. 41. Rozliczanie nadzorowanego zadania oraz sprawdzania kosztorysów przedstawionych przez wykonawcę. 42. Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej, potwierdzającej wykonanie inwestycji, w tym - w szczególności tzw. robót zanikających IV. Inspektor nadzoru będzie decydować o: 1. Dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót. 2. Zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót. 3. Dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych i betonowych, wytwórni Prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu wykonawcy robót. 4. Wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zadania po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 5. Sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. 6. Wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowej po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 7. Przeprowadzeniu niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego inspektora. V. Inspektor nadzoru będzie akceptować: 1. Przedstawiony przez wykonawcę robót program zapewnienia jakości Harmonogram robót i harmonogram płatności. 2. Propozycję wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie wykonawcy robót. 3. Źródła pozyskania materiałów miejscowych, o ile nie zostały wskazane w ofercie wykonawcy robót. VI. Etap po zakończeniu robót: W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań inspektora będzie należało: 1. Finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy. 2. Dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad. 3. Odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad. 4. Wspieranie zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. Wnioskowanie o zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach