Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych p.n.Przebudowa dr. pow. nr 1287 Skrzyszów - Paszczyna - Brzeźnica w km 4+223 -9 +515 wraz z przebudową mostu.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Drogowców 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6803155 , fax. 014 6803155
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Drogowców 1 1
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6803155, fax. 014 6803155
    REGON: 85166523200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych p.n.Przebudowa dr. pow. nr 1287 Skrzyszów - Paszczyna - Brzeźnica w km 4+223 -9 +515 wraz z przebudową mostu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zarządzanie i administrowanie zadania sprawiedliwe i bezstronne w interesie obu stron, 1.2. Podejmowanie kluczowych decyzji związanych z realizacją zadania, 1.3. Reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy robót, 1.4. Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 1.5. Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji, 1.6. Wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji projektu, egzekwowanie jakości zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zlecanie (na własny koszt) badań kontrolnych do niezależnych od Wykonawcy laboratoriów drogowych, wystawianie Zamawiającemu dokumentów do płatności, 1.7. Wykonywanie czynności w imieniu Inwestora na podstawie pisemnego upoważnienia. 1.8. Kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy , aprobowanie czasu ewentualnego czasu wydłużenia kontraktu i zwiększenia ceny kontraktowej w uzgodnieniu z Zamawiającym, 1.9. Obsługa okresu gwarancyjnego, 1.10. Obowiązek załatwiania stron i udzielania odpowiedzi w przypadku interwencji osób trzecich posiadających interes prawny z tytułu prowadzonych robót , a związanych z realizacją kontraktu i informowanie Zamawiającego o sposobie ich rozwiązania, 1.11. Bieżąca kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa i organizacji ruchu, 1.12. Udzielanie wszelkich informacji związanych z realizacją projektu uprawnionym osobom i instytucjom, 1.13. Zachowanie poufności informacji objętej tajemnicą handlową, 1.14. Inspektor pełni funkcję Inspektora Nadzoru zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym, 1.15. Inspektor nadzoru robót wystąpi w stosownym czasie o udzielenie pełnomocnictw umożliwiających reprezentowanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742640007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne : 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)- 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Warunki szczegółowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują kadrą techniczną w realizacji robót : a)Wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat, że wykonał co najmniej 1 nadzór wg opisu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie, potwierdzony referencjami. b) będą dysponowali uprawnionymi osobami posiadającymi udokumentowaną znajomość zasad realizacji podobnych zadań.Pracownicy , muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie zdobyte poprzez zarządzanie w charakterze inspektora nadzoru - porównywalne z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. Zgodnie z obowiązującym prawem w-w osoba musi należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (uprawnienia w branży drogowej i mostowej i posiadającą odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie min. 3 lata). Poprzez kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia należy rozumieć inwestycję drogową współfinansowaną ze środków Unii Europejskiej o całkowitej wartości nie mniejszej niż 7 mln PLN. Lata doświadczeń liczy się od daty uzyskania uprawnień danej specjalności. 3) dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych sprawdzających badania Wykonawcy robót. 4) przedstawią Koncepcję realizacji funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego szczegółowo opisującą sposób zapewnienia jakości usług , obejmującą m.in.: a)organizację i sposób wykonywania funkcji inspektora;b) metody i sposób monitoringu zadania,c)sposób sporządzania i przechowywania dokumentacji budowy;d)metody rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót;e) sposób odbioru robót;f)tryb składania oraz treść sprawozdań z przebiegu i realizacji prac; 5) posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN. Ocena spełniania tych warunków bedzie na podstawie formuły: sopełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty na załączonym druku. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oferty. 3)Aktualny wypis - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki, zaś przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych -wyznaczyć lidera, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, odpowiadający temu zamówieniu. 4)Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione projekt umowy - istotne postanowienia umowy . 5)Informację o doświadczeniu Wykonawcy w prowadzeniu nadzorów, która spełnia postawiony warunek - referencje, 6)Wykaz osób przewidzianych do realizacji umowy z udokumentowaniem ich kwalifikacji i doświadczeń, 7)Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN, 8)Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych we własnym laboratorium lub umowę z innym niezależnym (niezwiązanym z wykonawstwem robót) laboratorium na wykonanie przedmiotowych badań. 9)Dowód wpłaty wadium, 10)Koncepcję realizacji funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego szczegółowo opisującą sposób zapewnienia jakości usług,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną