Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych p.n. Przebudowa drogi pow. nr 1280 Pilzno-Róża w km 0+000 - 10+829

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Drogowców 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6803155 , fax. 014 6803155
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Drogowców 1 1
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6803155, fax. 014 6803155
    REGON: 85166523200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych p.n. Przebudowa drogi pow. nr 1280 Pilzno-Róża w km 0+000 - 10+829
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zarządzanie i administrowanie zadania sprawiedliwe i bezstronne w interesie obu stron, 1.2. Podejmowanie kluczowych decyzji związanych z realizacją zadania, 1.3. Reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy robót, 1.4. Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 1.5. Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji, 1.6. Wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji projektu, egzekwowanie jakości zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zlecanie (na własny koszt) badań kontrolnych do niezależnych od Wykonawcy laboratoriów drogowych, wystawianie Zamawiającemu dokumentów do płatności, 1.7. Wykonywanie czynności w imieniu Inwestora na podstawie pisemnego upoważnienia. 1.8. Kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy , aprobowanie czasu ewentualnego czasu wydłużenia kontraktu i zwiększenia ceny kontraktowej w uzgodnieniu z Zamawiającym, 1.9. Obsługa okresu gwarancyjnego, 1.10. Obowiązek załatwiania stron i udzielania odpowiedzi w przypadku interwencji osób trzecich posiadających interes prawny z tytułu prowadzonych robót , a związanych z realizacją kontraktu i informowanie Zamawiającego o sposobie ich rozwiązania, 1.11. Bieżąca kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa i organizacji ruchu, 1.12. Udzielanie wszelkich informacji związanych z realizacją projektu uprawnionym osobom i instytucjom, 1.13. Zachowanie poufności informacji objętej tajemnicą handlową, 1.14. Inspektor pełni funkcję Inspektora Nadzoru zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym, 1.15. Inspektor nadzoru robót wystąpi w stosownym czasie o udzielenie pełnomocnictw umożliwiających reprezentowanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne : 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)- 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Warunki szczegółowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują kadrą techniczną w realizacji robót : a)Wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat, że wykonał co najmniej 1 nadzór wg opisu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie, potwierdzony referencjami. b) będą dysponowali uprawnionymi osobami posiadającymi udokumentowaną znajomość zasad realizacji podobnych zadań.Pracownicy , muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie zdobyte poprzez zarządzanie w charakterze inspektora nadzoru - porównywalne z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. Zgodnie z obowiązującym prawem w.w osoba musi należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (uprawnienia w branży drogowej i mostowej i posiadającą odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie min. 3 lata). Poprzez kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia należy rozumieć inwestycję drogową wraz z wykonaniem obiektów inżynierskich o całkowitej wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN. Lata doświadczeń liczy się od daty uzyskania uprawnień danej specjalności. 3) dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych sprawdzających badania Wykonawcy robót. 4) przedstawią koncepcję realizacji funkcji -inspektora nadzoru inwestorskiego- szczegółowo opisującą sposób zapewnienia jakości usług , obejmującą m.in.: a)organizację i sposób wykonywania funkcji inspektora; b) metody i sposób monitoringu zadania, c)sposób sporządzania i przechowywania dokumentacji budowy; d)metody rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; e)sposób odbioru robót, f)tryb składania oraz treść sprawozdań z przebiegu i realizacji prac; 5) posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN.; Ocena spełniania tych warunków bedzie na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: )Formularz oferty na załączonym druku. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oferty. 3)Aktualny wypis - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki, zaś przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych -wyznaczyć lidera-, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, odpowiadający temu zamówieniu. 4)Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione projekt umowy - istotne postanowienia umowy . 5)Informację o doświadczeniu Wykonawcy w prowadzeniu nadzorów, która spełnia postawiony warunek - referencje, 6)Wykaz osób przewidzianych do realizacji umowy z udokumentowaniem ich kwalifikacji i doświadczeń, 7)Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN, 8)Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych we własnym laboratorium lub umowę z innym niezależnym (niezwiązanym z wykonawstwem robót) laboratorium na wykonanie przedmiotowych badań. 9)Dowód wpłaty wadium, 10)Koncepcję realizacji funkcji -inspektora nadzoru inwestorskiego- szczegółowo opisującą sposób zapewnienia jakości usług,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach