Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Jednorożec

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7518392 , fax. 029 7517031
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 029 7518392, fax. 029 7517031
    REGON: 00054447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Jednorożec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o łącznej długości zlewni B i C około 10.500 mb; - modernizacją wodociągu grupowego Jednorożec, na którą składać się będzie przebudowa wodociągu tranzytowego z miejscowości Jednorożec do miejscowości Drążdżewo Nowe oraz wymiana rur azbestowo - cementowych na rury PVC lub PE o łącznej długości ok.6.150 mb wodociągu; - modernizacją hydroforni w Jednorożcu. Inspektor nadzoru inwestorskiego w szczególności zobowiązany będzie do: 1.Wszelkich czynności związanych z obsługą inwestycji pn. Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Jednorożec, w szczególności do pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; 2.Kontroli i koordynacji wszelkich prac i czynności związanych z przygotowaniem, realizacją, zakończeniem i odbiorem końcowym inwestycji, a także odbiorem ostatecznym inwestycji. 3.Realizowania w imieniu i na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi do czasu oddania do użytkowania inwestycji oraz po jej oddaniu do użytkowania w okresie gwarancyjnym do moment dokonania odbiorów pogwarancyjnych i otrzymania akceptacji świadectwa odbioru ostatecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a spełnianie tych warunków potwierdzą poprzez złożenie odpowiednich oświadczeń oraz: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania, 1.2 Zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 1.3 Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: 2.1 Poprzez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę - wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na inwestycji finansowanej z udziałem środków pochodzących z programów Unii Europejskiej, obejmującej roboty budowlane w zakresie budowy infrastruktury technicznej (branża sanitarna) o wartości co najmniej 8 000 000 PLN netto. 2.2 Przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem do dyspozycji niezbędnego potencjału kadrowego w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) inspektora robót budowlanych- bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b) inspektora robót sanitarnych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto inspektor sanitarny winien okazać się co najmniej 1 zrealizowanym i rozliczonym kontraktem w branży sanitarnej o wartości min.8 000.000,00 zł netto; c) inspektora robót elektrycznych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; d) inspektora robót drogowych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót drogowych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; e) inspektora ds. rozliczeń finansowych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie rozliczeń finansowo-rzeczowych zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Osoba wskazana w tym punkcie powinna wykazać się doświadczeniem przy rozliczaniu przynajmniej jednej umowy o wartości min. 2 000 000 euro. Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji inspektora nadzoru w kilku w/w specjalnościach pod warunkiem posiadania odpowiedniego doświadczenia i uprawnień. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad.2 I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na inwestycji finansowanej z udziałem środków pochodzących z programów Unii Europejskiej, obejmującej roboty budowlane w zakresie budowy infrastruktury technicznej (branża sanitarna) o wartości co najmniej 8 000 000 PLN netto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 3 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, o których mowa powyżej /pkt.a)-e)/ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4 do SIWZ); 2)Uprawnienia budowlane osób, które będą realizować zamówienie w poszczególnych branżach; 3)W/w uprawnienia należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ad.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł. Ad.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) należy złożyć Oświadczenie na formularzu stanowiącym zał. nr1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach