Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barlinku oraz nadzór autorski i doradztwo techniczne przy realizacji tego zadania

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 95 7461704
  • Data zamieszczenia: 2015-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 95 7461704
    REGON: 00052837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barlinku oraz nadzór autorski i doradztwo techniczne przy realizacji tego zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). b) Doradztwo techniczne na etapie prowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane oraz w trakcie realizacji robót budowlanych. c) Przejecie nadzoru autorskiego w zakresie dokonywania i akceptowania zmian dotyczących dokumentacji projektowej. Szczegółowy przedmiot zamówienia na etapie przed rozpoczęciem budowy obejmuje m.in.: a) Zapoznanie się, kontrolę kompletności oraz adekwatności dokumentacji projektowej i przedmiarów. b) Przygotowanie założeń do harmonogramu realizacji poszczególnych zadań z uwzględnieniem wymagań dotyczących funkcjonowania poszczególnych obiektów oraz uzgadnianie harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji. c) Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w charakterze doradcy technicznego komisji przetargowej. W przypadku wystąpienia konieczności powtórzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane Inspektor będzie uczestniczył w pracach komisji bez możliwości ubiegania się o dodatkowe wynagrodzenie. d) Udział w ewentualnych postępowaniach odwoławczych. e) Udział w ewentualnych wizjach lokalnych terenu budowy przez uczestników postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane. f) Weryfikację przygotowanego przez wybranego wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo - finansowego. Szczegółowy przedmiot zamówienia na etapie budowy obejmuje m.in.: a) Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz koordynacja czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, warunkami pozwolenia na budowę i dokumentacją projektową. b) Protokolarne przekazanie, przy udziale Zamawiającego lub jego przedstawicieli, placu budowy wykonawcy robót budowlanych. c) Pobyt inspektorów nadzoru w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na placu budowy każdego zadania w okresach zadeklarowanych Ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ), lecz nie rzadziej niż co trzeci dzień realizacji inwestycji oraz na każde wezwanie Inwestora w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od otrzymania wezwania telefonicznego. d) Pobyt inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nie rzadziej niż raz w tygodniu realizacji inwestycji oraz na każde wezwanie Inwestora w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od otrzymania wezwania telefonicznego. e) Ciągłą kontrolę zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową i audytem efektywności ekologicznej. f) Kontrolę jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną. g) Kontrolę zgodności oznakowania robót. h) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych przepisów p.poż., zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy i) Systematyczne i bieżące monitorowania postępów realizacji procesu inwestycyjnego poprzez sprawdzanie ich zaawansowania rzeczywistego z obowiązującym harmonogramem finansowo-rzeczowym. j) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mających wpływ na termin, zwiększenie kosztów wykonania zadania lub nie osiągnięcie zakładanego efektu ekologicznego. k) Organizowanie nie rzadziej niż raz w tygodniu, przewodniczenie i protokołowanie narad technicznych (rad budowy). Protokół z narady Inspektor ma obowiązek przekazać Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia narady. Zamawiający, na wniosek Inspektora może ustalić inną częstość odbywania narad technicznych. l) Wykonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz sporządzanie protokołów lub potwierdzanie wpisem do dziennika budowy. m) Powiadamianie wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach i konieczności wykonywania robót poprawkowych (obowiązkowe odnotowanie tego faktu w dzienniku budowy). n) Poświadczanie usunięcia wad. o) Wstrzymywanie dalszego wykonywania wadliwie wykonanych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. p) Sporządzenie protokołów konieczności. q) Nadzorowanie ewentualnych robót i zamówień dodatkowych. r) Wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna albo niedbała w swej pracy. s) Kontrolę i informowanie zamawiającego o osobach i firmach wykonujących roboty, a nie zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych jako podwykonawcy. t) Bieżące kompletowanie wszelkich atestów, certyfikatów jakości, deklaracji zgodności itp. dokumentów. u) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbiorów oraz uczestnictwo w odbiorach. v) Kontrolę rozliczeń finansowych w tym m.in. weryfikacja kosztorysów załączanych do faktur, przygotowywanie materiałów związanych z naliczaniem kar i odszkodowań, przygotowanie rozliczenia końcowego inwestycji z uwzględnieniem wymogów instytucji finansujących przedmiotową inwestycję. w) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia oraz czynny udział w pracach komisji inwentaryzującej stan zaawansowania robót. x) Poświadczenie terminu zakończenia robót, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentacji odbiorowej, a także ustalenia z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych terminu odbioru końcowego i sporządzenia odpowiedniej dokumentacji. y) Prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie przekazanych uprawnień w tym m.in. legalizacji prawnej rozwiązań dodatkowych, zamiennych i odstępstw od zatwierdzonych projektów budowlanych, w tym, w razie potrzeby, uzyskanie zmiany do pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. z) Udzielanie wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących wykonywanych prac oraz rozbieżności pomiędzy dokumentacją a stanem rzeczywistym na terenie budowy. aa) Przygotowanie i sporządzanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych i końcowych z realizacji zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję. Szczegółowy przedmiot zamówienia na etapie po zakończeniu robót budowlanych obejmuje m.in.: a) Dokonanie wraz z inwestorem odbioru końcowego oraz przygotowania protokołów odbioru. b) Dokonanie odbioru robót związanych z usunięciem wad i usterek. c) Sprawdzenie dokumentacji i rozliczenie końcowe zadania. d) Sprawdzenia prawidłowości i kompletności dokumentacji przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. e) Przygotowanie dla potrzeb zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia lub uzupełnienia książek obiektów budowlanych. f) Wspieranie Zamawiającego w negocjacjach z wykonawca robót budowlanych. g) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. h) Aktualizacja zbiorczego audytu efektywności ekologicznej po zakończeniu prac. Inspektor ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione wyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji niniejszej umowy i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. W ramach zadania p.n. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barliku przewiduje się do wykonania następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - termomodernizacja kompleksu Szkoła Podstawowa Nr 4/Publiczne Gimnazjum Nr 2/Przedszkole Miejskie Nr 1 przy ul. Kombatantów 3 w Barlinku. b) Zadanie nr 2 - termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 przy ul. Podwale 9 w Barlinku. c) Zadanie nr 3 - termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Barlinku przy ul. Podwale 11 w Barlinku. d) Zadanie nr 4 - termomodernizacja budynku Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Strzeleckiej 29 w Barlinku. e) Zadanie nr 5 - termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Jeziornej 12 w Barlinku f) Zadanie nr 6 - roboty remontowe w budynku i sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Jeziornej 12 w Barlinku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł w sposób i terminie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.barlinek.sisco.info/?id=9750
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach