Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: termomodernizacja budynku szpitala w SPZOZ w Szamotułach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: termomodernizacja budynku szpitala w SPZOZ w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany kodem CPV: 71247000-1. 2. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: modernizacja i przebudowa oddziału Interny w SPZOZ w Szamotułach w zakresie: a) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z obowiązujących przepisów prawa określonych przez Prawo Budowlane, a w szczególności: 1) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę (o ile jest wymagane), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 5) wydawaniu kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 6) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę (o ile jest wymagane), b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu; c) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę (o ile jest wymagane), specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej; d) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; e) bieżąca kontrola i zatwierdzanie dokumentów rozliczeniowych (w tym książki obmiaru) pod względem merytorycznym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu - wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym; f) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych; g) terminowe dokonywanie odbiorów nadzorowanej inwestycji h) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; i) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; j) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji; k) przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT; l) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady wykonanych robót. 3. Informacje ogólne dotyczące nadzorowanej inwestycji: a) Zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji tj. modernizacji i przebudowy oddziału Interna II w Szamotułach obejmuje roboty określone następującymi kodami CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45262520-2 Roboty murowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z kredytu termomodernizacyjnego, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu zgodnie z art. 93 ust.1a PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach