Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Poprawa zaopatrzenia mieszkańców Gminy Łańcut w wodę pitną poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody oraz dwóch stacji hydroforowych wraz z przebudową i rozbudową sieci wodociągowej

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Poprawa zaopatrzenia mieszkańców Gminy Łańcut w wodę pitną poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody oraz dwóch stacji hydroforowych wraz z przebudową i rozbudową sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane / t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm./, Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego / Dz. U. z 2001 r., Nr 138, poz. 1554/ oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. / Dz.U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm. / 2. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę realizacji w/w inwestycji w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego. Jako branżę wiodącą przewiduje się instalacje i sieci sanitarne z zapewnieniem nadzoru w branży elektrycznej i budowlanej. Zamawiający oczekuje obecności inspektora nadzoru na budowie co najmniej dwa razy w tygodniu /stosowne wpisy do dziennika budowy/ oraz kontaktu z Referatem Infrastruktury Komunalnej Urzędu Gminy przynajmniej jeden raz w tygodniu. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : - kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz zgodności z umową zawartą z generalnym wykonawcą, a także kosztorysem ofertowym i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym; - kontrolę zgodności robót budowlanych z warunkami technicznymi zawartymi Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. / Dz. U. z 2002 r., Nr 75 poz.690 z późn. zm./ - kontrolę zgodności wykonywanych robót ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi robót budowlano-instalacyjnych i zasadami wiedzy technicznej; - kontrolę wbudowywanych materiałów w zakresie zgodności z projektem budowlanym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wymogami określonymi w art. 10 ustawy Prawo Budowlane; - obowiązkową obecność przy przekazaniu placu budowy; - obecność na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu [potwierdzona wpisem w dzienniku budowy] lub na wezwanie Zamawiającego w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności; - dokonywanie stosownych wpisów w dzienniku budowy odnośnie : -zakresu wykonanych robót; -odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; -zakończenia robót i gotowości do odbioru - bowiązkową obecność w radach budowy - dokonywanie czynności odbiorów częściowych, udziału w odbiorze końcowym, i przeglądach gwarancyjnych oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych na rzecz użytkownika; - kontrolowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą robót i inwestorem; - wskazanie inspektora, jako koordynatora do zatwierdzenia przez Zamawiającego. - inne czynności uzgodnione z Inwestorem, określone w projekcie umowy i związane z nadzorem nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w pkt 4. oraz wynikające z przepisów obowiązującego prawa. 4. Zakres robót objętych nadzorem określono w SIWZ na nadzorowane zadania robót: ZADANIE I - PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. KOSINA Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach zadania to: - remont budynku technicznego (rozbiórka części istniejących ścianek, rozbiórka schodów wewnętrznych, zamurowanie otworu drzwiowego w chlorowni, montaż stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie izolacji ścian fundamentowych oraz stropodachu z pokryciem), - przebudowę instalacji technologicznej uzdatniania wody - przebudowę przyłączy obiektowych, - remont osadnika popłuczyn, - modernizację obudów armatury zbiorników wodociągowych, - wykonanie dróg i placów wew. z kostki brukowej, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego, - remont instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, grzewczej, całkowitą wymianę instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji zasilania rezerwowego - wykonanie systemu wizualizacji i monitorowania urządzeń technologicznych SUW. ZADANIE II - PRZEBUDOWA STACJI HYDROFOROWEJ W M. ROGÓŻNO Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach zadania to: - remont obiektu stacji m.in. wymiana drzwi wejściowych, układanie płytek na ścianach oraz malowanie sufitu, wykonanie nowej posadzki, czyszczenie i malowanie zbiorników stalowych na wodę, - przebudowa instalacji technologicznej - montaż osuszacza powietrza, - całkowita wymiana instalacji elektrycznej i wykonanie ogrzewania budynku, - montaż sondy hydrostatycznej głębokości w zbiorniku wodociągowym i zaworu pływakowego, - utwardzenie placu z kostki brukowej. ZADANIE III - PRZEBUDOWA STACJI HYDROFOROWEJ I ZBIORNIKA WODOCIĄGOWEGO W M. WYSOKA Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach zadania to: - roboty budowlane m.in. rozbiórka ścianek działowych, fundamentów betonowych, schodów zew. i wykonanie nowych, demontaż drzwi zewnętrznych i okien oraz montaż nowych, wykonanie fundamentów pod urządzenia, wykonanie izolacji termicznej stropu, ścian zewnętrznych i fundamentowych, - przebudowa instalacji technologicznej - montaż osuszacza powietrza, - wykonanie ogrzewania, - całkowita wymiana instalacji elektrycznej z rozdzielnią, - remont istniejącego zbiornika wodociągowego poprzez wymianę uzbrojenia technologicznego, montaż sondy hydrostatycznej głębokości oraz zaworu pływakowego. ZADANIE IV - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I HYDROFORNI W M. HANDZLÓWKA Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach zadania to: - sieć wodociągowa z rur PE 100 RC MAXIprotect lub równoważne - ? 110 mm - 2 275 mb rury dwuwarstwowe z dodatkowym płaszczem ochronnym i taśmą detekcyjną SDR11 PN16 - przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE ? 40 mm - 108,7 mb, - przepompownia zbiornikowa H1 wraz z zasilaniem energetycznym - 1 kpl. ZADANIE V - PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. ALBIGOWA Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach zadania to: - wymiana 410 mb sieci z rur żeliwnych na rury PE o średnicy 160 mm - wymiana 300 mb przyłączy domowych z rur stalowych na PE o średnicy 32-50 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00zł , (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) do dnia 30.09.2013 r. do godz. 8.30. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach