Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Instalacja niekonwencjonalnych źródeł energii wspomagających system grzewczy MOSiR w Jarosławiu przy pomocy kolektorów słonecznych, pomp ciepła oraz ciepła odzyskanego z agregatu chłodniczego

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 621 56 58 , fax. 0-16 621 56 58 wew. 27
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 5 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 621 56 58, fax. 0-16 621 56 58 wew. 27
    REGON: 00033086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Instalacja niekonwencjonalnych źródeł energii wspomagających system grzewczy MOSiR w Jarosławiu przy pomocy kolektorów słonecznych, pomp ciepła oraz ciepła odzyskanego z agregatu chłodniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m. in.: 1. Przygotowanie specyfikacji przetargowej , którego celem będzie wybór Wykonawcy zadania. 2. Uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej w formie doradcy Zamawiającego. 3. Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 4. Kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa budowy w toku realizacji, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz zapisami w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 5. Kontrola przebiegu robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym opracowanym przez Wykonawcę robót budowlanych i zaakceptowanym przez Inwestora oraz terminów wykonania robót budowlanych i dostaw, 6. Kontrola zgodności zakresu wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót budowlanych z uwzględnieniem ewentualnych robót dodatkowych zaakceptowanych pisemnie przez Inwestora, 7. Nadzór nad prawidłowym wykonaniem obowiązków przez Wykonawcę robót budowlanych oraz podwykonawców (również w zakresie który został ewentualnie niedostatecznie określony lub pominięty w dokumentacji projektowej), 8. Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 9. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców; 10. Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw inwestycji w toku jej realizacji oraz w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych), 11. Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem, 12. Sprawdzanie i odbiór (częściowy, końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; 13. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 14. Inspektor nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 15. Uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych, 16. Na żądanie Zamawiającego składanie pisemnych informacji z przebiegu robót budowlanych, 17. Uczestniczenie co najmniej raz w miesiącu w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót, 18. Uczestniczenie w przygotowaniu kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, 19. Niezależnie od obowiązków określonych powyżej, na każde żądanie Zamawiającego stawianie się na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego w ciągu 24 godzin. 20. Sporządzanie wniosków o płatność 21. Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich rozliczeń z Instytucją finansującą projekt, zgodnie z przepisami dotyczącymi rozliczenia projektów w ramach programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 oraz zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-RPPK.02.02.00-18-007/12-00 z dnia 11 czerwca 2013 r. wraz z załącznikami. 22. Na każdym etapie realizacji inwestycji Wykonawca sprawdzał będzie składane przez Wykonawcę przedmiary, obmiary i kosztorysy w zakresie ich zgodności z umową o roboty budowlane i projektem. 23. Wykonawca sporządzi kosztorysy różnicowe w przypadku wprowadzenia prac zamiennych 24. Faktury wraz z protokołami odbiorów będą podlegały sprawdzeniu przez Wykonawcę, który w razie stwierdzenia prawidłowości ich wystawienia będzie je parafował i przedkładał Zamawiającemu do odbioru i podpisu. W razie stwierdzenia nieprawidłowości, dokona z Wykonawcą robót budowlanych odpowiednich ustaleń i zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000.00 zł ( słownie : pięć tysięcy złotych ) . Wadium może być wniesione jako : - wpłata na konto Zamawiającego - wpłata w kasie Zamawiającego - gwarancja bankowa - gwarancja ubezpieczeniowa Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku : 42864211552015150652450003 Wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z oferentem , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą przez Komisję Przetargową powołaną przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/?app=przetargi&status=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach