Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania -Modernizacja i rozbudowa budynku Szpitala - budynek A stan wykończeniowy nadbudowy i modernizacja istniejącego budynku.

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania -Modernizacja i rozbudowa budynku Szpitala - budynek A stan wykończeniowy nadbudowy i modernizacja istniejącego budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania - Modernizacja i rozbudowa budynku Szpitala - budynek A stan wykończeniowy nadbudowy i modernizacja istniejącego budynku- we wszystkich branżach oraz w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 2.1. Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie robót budowlanych wraz z kopią SIWZ i kopią wybranej oferty na wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego 2.2. Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego, przedłożonego do wybranej oferty na wykonanie robót budowlanych, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację, a także współpraca przy jego okresowych korektach na zasadach określonych umową z Generalnym Wykonawcą robót. 2.3. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 2.4. Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 2.5. Podejmowanie działań określonych w SIWZ postępowania P/31/A/2009(na modernizację budynku A) i umowie z generalnym wykonawcą w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót innych niż wyspecyfikowane w przekazanej dokumentacji projektowej (modyfikacja projektów) - w tym badanie i potwierdzanie zamienności proponowanych rozwiązań i/lub materiałów. 2.6. Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez generalnego wykonawcę. 2.7. Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - w tym kontrola stosowanych materiałów i weryfikacja ich zgodności z SIWZ postępowania P/31/A/2009. 2.8. Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych budowy. 2.9. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu nadzorowanych robót. 2.10. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 2.11. Dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy. 2.12. Uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 2.13. Organizowanie narad koordynacyjnych, dotyczących realizacji zadania, zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo - finansowymi. 2.14. Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 2.15. Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 2.16. Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty. 2.17. Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 2.18. Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 2.19. Sprawdzenie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 2.20. Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 2.21. Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. Załącznik do SIWZ stanowią materiały postępowania P/31/A/2009 dostępne do pobrania na stronie http://ipzp.pl/display/index.php?id=6CF1DE2825336F7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach