Gmina Miejska Czarna Woda ogłasza przetarg
- Adres: 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5878855 w. 38 , fax. 058 5878801
- Data zamieszczenia: 2010-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Czarna Woda
ul. Mickiewicza 7 7
83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie
tel. 058 5878855 w. 38, fax. 058 5878801
REGON: 19024010700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71520000 - 9 - usługi nadzoru budowlanego 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 2.1. Udział w pracach komisji przetargowej wybierającej Wykonawcę robót zadania pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II. 2.2. Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, przedłożonego do wybranej oferty harmonogramu rzeczowo - finansowego, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację. 2.3. Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie robót budowlanych wraz z kopią wybranej oferty na wykonanie zadania Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II. 2.4. Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące. 2.5. Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót lub konieczność aneksowania umów w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 2.6. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 2.7. Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 2.8. Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.9. Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy. 2.10. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót. 2.11. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 2.12. Dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy. 2.13. Uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 2.14. Organizowanie narad koordynacyjnych, dotyczących realizacji zadania, zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo - finansowymi. 2.15. Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 2.16. Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 2.17. Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty. 2.18. Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 2.19. Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 2.20. Sprawdzenie materiałów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 2.21. Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 2.22. Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB
Dodano: 2016-07-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w Lędowie.
Dodano: 2016-06-13 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa obiektu celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba SPPR i PCPR).
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przejścia podziemnego w ciągu ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-05-02 - prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Nr 1: Budowa drogi gminnej 110012G ul. Długiej w Łebczu Nr 2: Rozbudowa sieci wodociągowej w Łebczu
Dodano: 2016-04-27 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu :Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2016-04-15 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przegubów Nr P-88 oraz P-83w i P-83z w ciągu Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Dodano: 2016-01-29 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja ul. Przemysłowej w Gdyni.
Dodano: 2015-10-23 - Pełnienie funkcji Inżyniera na zadaniu - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 222 i 229 na odcinku od Starogardu Gdańskiego przez Jabłowo do węzła autostrady A1 w trakcie realizacji robót budowlanych i w okresie gwarancji/ rękojmi
Dodano: 2015-10-21