Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru środowiskowo-geologicznego przy rekultywacji terenów przemysłowych po P.P Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim z zastosowaniem technologii remediacyjnych

Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
  • Data zamieszczenia: 2013-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru środowiskowo-geologicznego przy rekultywacji terenów przemysłowych po P.P Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim z zastosowaniem technologii remediacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem są usługi nadzoru środowiskowo-geologicznego przy rekultywacji terenów przemysłowych po P.P. Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim z zastosowaniem technologii remediacyjnych w ramach zadania pod nazwą Rekultywacja terenu przemysłowego po P.P. Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim Zadanie, o którym mowa w pkt. 1, będące przedmiotem nadzoru środowiskowo-geologicznego, obejmuje usługę rekultywacyjną mającą na celu oczyszczenie środowiska gruntowo-wodnego, zanieczyszczonego głównie związkami z grupy fenoli oraz momo- i wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych, na powierzchni około 16,44 ha, stanowiącej obszar działek o numerach ewidencyjnych 678/5 i 678/10, przy zastosowaniu szeregu technologii fizyko-chemiczno-biologicznych do stopnia gwarantującego osiągnięcie efektu ekologicznego w następującym zakresie: osiągnięcie standardów jakości gleby i standardów jakości ziemi odpowiadających co najmniej standardom przewidzianym dla rodzaju gruntów grupy B (grunty zabudowane i zurbanizowane z wyłączeniem terenów przemysłowych) określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie standardów jakości gleby oraz standardów jakości ziemi (Dz. U. z 2002 r. Nr 165, poz. 1359), przy wykazaniu w szczególności redukcji zawartości WWA, BTEX oraz fenoli przynajmniej do poziomu stężeń dopuszczalnych tj.: dla wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych WWA do 20 mg/kg s.m., dla lotnych węglowodorów aromatycznych BTEX do 1 mg/kg s.m., dla fenoli do 0,5 mg/kg s.m., III klasę czystości wód gruntowych pobranych ze studni kontrolnych i piezometrów zlokalizowanych na obszarze objętym rekultywacją. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: udział w roli eksperta w pracach Komisji Przetargowej przy wyborze Wykonawcy usługi rekultywacyjnej, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy usługi rekultywacyjnej wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji, terminu realizacji oraz zgodności z dokumentacją techniczną i decyzjami zezwalającymi na prowadzenie prac, bieżącą kontrolę procesu oczyszczania gruntu przez Wykonawcę usługi rekultywacyjnej w celu osiągnięcia w konsekwencji prowadzonych działań efektu ekologicznego, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 1) i 2), okresowe odbiory prac, pobieranie próbek gruntu i wody oraz ich analizy w celu kontroli jakości wykonywanych prac i sprawozdawania wyników analiz dokonywanych przez Wykonawcę usługi rekultywacyjnej, współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji Umowy z Wykonawcą usługi rekultywacyjnej, zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia zakończenia prac rekultywacyjnych i przyjęcia zakończenia prac rekultywacyjnych przez RDOŚ, opracowanie wniosków i zaleceń w zakresie pielęgnacji terenu i monitoringu na okres gwarancyjny i okres trwałości, przekazywanie informacji z realizacji Umowy z Wykonawcą usługi rekultywacyjnej, wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Umowy z Wykonawcą usługi rekultywacyjnej, raportowanie i sprawozdawczość z realizacji zadania, występowanie w charakterze doradcy dla Zamawiającego we wszelkich uzgodnieniach i sporach merytorycznych pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcą prac rekultywacyjnych, występowanie w charakterze doradcy w kwestiach merytorycznych w relacjach Zamawiającego z organami kontrolnymi (np. RDOŚ, WIOŚ) oraz z ośrodkami współfinansującymi prace rekultywacyjne, a także, w razie potrzeby, w charakterze doradczym przy kontaktach Zamawiającego z mediami, działania kontrolne w okresie gwarancyjnym, po przejęciu przez Zamawiającego zadania wykonanego przez Wykonawcę usługi rekultywacyjnej. Zamiarem Zamawiającego jest, aby Wykonawca działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu i na jego rzecz, jako Inżynier Projektu, co szczegółowo zostanie określone w zawartej z nim umowie w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy wykaz usług związanych z pełnieniem nadzoru środowiskowo-geologicznego zawiera załącznik do projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN słownie pięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem tj. w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. Nr rachunku 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim przy ul. 23 Stycznia 7 oryginał, a kopię złożonego dokumentu załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodologia realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach