Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad zadaniem: Rozbudowa szpitala w Sulechowie.

Powiat Zielonogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4527575 , fax. 068 4527500
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zielonogórski
    ul. Podgórna 5 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4527575, fax. 068 4527500
    REGON: 97077014900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad zadaniem: Rozbudowa szpitala w Sulechowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad zadaniem: Rozbudowa szpitala w Sulechowie. Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej na wykonanie rozbudowy szpitala w Sulechowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7 maja 2009r. do godz. 12.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przel
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają następujące warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych (zakończonych) usług (min. 3 usługi) w zakresie nadzoru inżynierskiego nad robotami, polegającymi na budowie lub rozbudowie obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości nadzorowanych robót min. 5 000 000.00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3 do SIWZ, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wraz z informacją na temat ich uprawnień oraz kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118- t.j. z późn. zm.). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt 5.4 SIWZ. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6 ppkt d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach