Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W ZAKRESIE ROBÓT BRANŻY TELETECHNICZNEJ NA ZADANIU PN: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 425 W MIEJSCOWOŚCI BIERAWA

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4591800 , fax. 77 4581352
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4591800, fax. 77 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W ZAKRESIE ROBÓT BRANŻY TELETECHNICZNEJ NA ZADANIU PN: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 425 W MIEJSCOWOŚCI BIERAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót branży teletechnicznej na zadaniu pn: Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 425 w miejscowości Bierawa zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego. 2. Zadania inspektora: a) akceptacje i dopuszczenie do wbudowania właściwych jakościowo i rzeczowo materiałów, zgodnych z specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową - w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania kompletu dokumentów dla przeznaczonego do wbudowania materiału, b) nadzór inwestorski w czasie wykonywania robót, w tym m.in. uczestnictwo w badaniach zagęszczenia zasypek kanałów, montażu elementów linii teletechnicznej, c) odbiór robót teletechnicznych ulegających zakryciu (stosownie do zakresu uprawnień), d) akceptowanie protokołów odbioru częściowego i końcowego robót teletechnicznych wraz z ich rzeczowym i rachunkowym rozliczeniem, w tym robót dodatkowych i zamiennych wynikających z przedłożonych kalkulacji kosztorysowych, e) udział inspektorów w czynnościach formalno-prawnych: - związanych z procedurą dopuszczenia wykonawcy robót do planowanych prac branżowych na obiektach właścicieli lub użytkowników sieci teletechnicznej, (w tym m.in. wypełnianie, odbieranie, dostarczanie stosownych formularzy, pozwoleń, umów wymaganych przez właścicieli lub użytkowników mediów), - dotyczących załatwiania i uzyskania protokołu odbioru końcowego robót branżowych od właścicieli lub użytkowników sieci, f) sporządzenie końcowego sprawozdania technicznego z wykonanej usługi w terminie do dnia końcowego odbioru technicznego zadania, zawierającego: - datę zawarcia i numer umowy na nadzór, - opis techniczny zakresu wykonywanych robót zawierający m.in. informację o zatwierdzonych i wbudowanych materiałach, -ocena jakości wykonanych robót, - termin realizacji usługi, Warunkiem przyjęcia sprawozdania technicznego jest jego akceptacja przez Inspektora koordynatora prowadzonej inwestycji. g) udział w odbiorze końcowym zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z nadzoru branżowego i rozwiązania umowy po jej zawarciu w przypadku, gdy właściciel (zarządca) sieci zobowiąże inwestora do prowadzenia robót pod nadzorem własnych lub wskazanych jednostek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach