Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pod nazwą Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Konstantynów

Wójt Gminy Konstantynów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-543 Konstantynów, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3414192
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Konstantynów
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2 2
    21-543 Konstantynów, woj. lubelskie
    tel. 083 3414192
    REGON: 00054053500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynow.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pod nazwą Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Konstantynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej związanymi z realizacją przez Gminę Konstantynów projektu pod nazwą : BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCI KONSTANTYNÓW Etap I do 31,08,2010 r. -budowa ul. Słonecznej, budowa ul. Północnej, przebudowa ul. Nowej, przebudowa ul. Parkowej, przebudowa parkingu przy kościele parafialnym wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia, kanalizacji teleinformatycznej i likwidacji kolizji. Etap II do 31.08.2011 r. -przebudowa ul. Rolniczej, przebudowa ul. Szkolnej, budowa ul Miłej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, tzn.: a)oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b)oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiada wszystkie uprawnienia budowlane w zakresie nadzorowania przedmiotowych robót, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie*,/LUB oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, - w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c)oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. e)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 B. WYMAGANE DOKUMENTY 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)kopia stosownych dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane osób ze strony Wykonawcy, (art. 22 ust. 1 pkt. 1) które będą pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych objętych zakresem przedmiotu zamówienia. 3)kopia zaświadczeń stwierdzających przynależność osób, które będą pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie przedmiotu zamówienia, do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podleganie obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 4)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VIII składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstantynow.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach