Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, Etap II- Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi.

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8747485 , fax. 046 8746294
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9 9
    95-061 Dmosin, woj. łódzkie
    tel. 046 8747485, fax. 046 8746294
    REGON: 75014821300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, Etap II- Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Etap II- Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi. 1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w okresie realizacji inwestycji pod nazwą Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Etap II - Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi w latach 2010-2011 i polegał będzie na: 1) pełnieniu w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branżach: a) sanitarnej, b) elektrycznej, c) drogowej, 2) pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej z funkcją koordynatora inspektorów nadzoru. 2. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) posiadanie dokładnej znajomości dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, a także przez wykonawcę z podwykonawcą. 2) sprawowanie na bieżąco kontroli terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, 3) sprawowanie na bieżąco kontroli robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo- techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego- podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez wykonawcę robót gotowości do odbioru, 6) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, 7) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za podjęte decyzje, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, a ponadto udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznych wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, 8) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nie uzasadnionej przerwy w realizacji robót przez wykonawcę lub podwykonawcę, 9) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 10) żądanie usunięcia przez wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, 11) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, 12) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, 13) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez wykonawcę i zapłaty mu wynagrodzenia, 14) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w czynnościach przekazania wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 16) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 17) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, 18) sprawdzanie wykonanych robót, powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) poświadczenie terminu zakończenia robót, 20) kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 21) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 22) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, 23) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób , pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, 24) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, 25) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, 26) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji. 3. Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zakres pełnienia nadzoru obejmuje również okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. tj. dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według następujących zasad: - Udokumentowanie należytego wykonania w ciągu ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: a) dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy nad budową lub przebudową sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km i 2 przepompowni sieciowych, b) dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy nad budową lub przebudową drogi o długości minimum 1,5 km., c) dwóch usługą polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy nad budową lub przebudową sieci elektrycznej związanych z budową minimum 2 przepompowni ścieków, d) dwóch usług polegających na dokonaniu rozliczenia inwestycji o wartości powyżej 2.000.000,00 PLN brutto. - Dysponowanie osobami z uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca musi dysponować: a) Osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania budowy sieci kanalizacyjnych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. b) Osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania budowy dróg wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. c) Osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania budowy sieci energetycznych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. d) Osobą pełniącą funkcję koordynatowa inspektorów nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania budowy sieci kanalizacyjnych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej z funkcją koordynatora inspektorów nadzoru. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązane tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy- wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3, 2) Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ). Wymagane jest wykonanie we wskazanym okresie co najmniej: a) dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy nad budową lub przebudową sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km i 2 przepompowni sieciowych, b) dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy nad budową lub przebudową drogi o długości minimum 1,5 km., c) dwóch usługą polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy nad budową lub przebudową sieci elektrycznej związanych z budową minimum 2 przepompowni ścieków, d) dwóch usług polegających na dokonaniu rozliczenia inwestycji o wartości powyżej 2.000.000,00 PLN brutto. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ); 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ); Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia. Każdy z podmiotów, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik nr 4a do niniejszej SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach