Gmina Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 822 596 , fax. 227 822 732
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliszew
ul. Modlińska 1
05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 227 822 596, fax. 227 822 732
REGON: 13270577000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wieliszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, koordynacji robót oraz rozliczenia finansowego inwestycji pn. „Budowa Sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Łajskach wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o użytkowaniu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, koordynacji robót oraz rozliczenia finansowego inwestycji pn. „Budowa Sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Łajskach wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o użytkowaniu”. Zamawiający informuje, że wszystkie szczegóły dot. inwestycji, nad którą sprawowany będzie nadzór określone zostały w postępowaniu oznaczonym znakiem ZZP.271.1.2.2019.PR, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 513712-N-2019 z dn. 15.02.2019 r. dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.bip.wieliszew.pl/public/id=179868. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej – 14 części
Dodano: 2024-03-07 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową odwodnienia miejscowego drogi powiatowej Nr 1823W ul. Suwalnej w Legionowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową odcinków dróg powiatowych oraz skrzyżowań
Dodano: 2024-02-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych drogowych w Mieście i Gminie Czerwińsk nad Wisłą
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją "Modernizacja układu drogowego w Milanówku"
Dodano: 2024-01-17