Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Remont Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bisztynku - etap II

Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-230 Bisztynek, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7188616 , fax. 089 7188603
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
    ul. Kościuszki 2 2
    11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7188616, fax. 089 7188603
    REGON: 00052927800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Remont Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bisztynku - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór jednostki pełniącej nadzór inwestorski przy realizacji zadania Remont Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bisztynku - II etap 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1 Wykonanie robót remontowo -budowlanych. Zakres tych prac obejmuje w szczególności: wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie podsufitki z płyt kartonowo-gipsowych, wykonanie izolacji cieplnej, przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, wykonanie podłóg i posadzek, wykonanie osadzenia ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie uzupełnienia ścian, zamurowania otworów, wykonanie robót malarskich i okładzinowych z płytek ceramicznych, wykonanie instalacji sanitarnej z montażem armatury sanitarnej, wykonanie odpływów kanalizacyjnych, wykonanie schodów wejściowych na poddasze, wykonanie opaski betonowej wokół budynku, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, wykonanie schodów wejściowych z okładziną płytkami gresowymi. 2/Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej. Zakres tych prac obejmuje w szczególności: wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, wykonanie instalacji teleinformatycznej, 3.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia będzie należeć zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz inne, wynikające z obowiązujących przepisów. 4.Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia należeć będzie: 1/w okresie przygotowania inwestycji: zapoznanie się z umową o wykonanie robót, o której mowa w § 1 ust.2,kosztorysem ofertowym Wykonawcy robót oraz terenem inwestycji, uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy, 2/w okresie realizacji budowy: kontrola właściwej jakości wykonywanych robót łącznie z kompletowaniem certyfikatów i aprobat technicznych stosowanych materiałów, kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem instalacji elektrycznej wewnętrznej i instalacji odgromowej, umową z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, kontrola wykonanych robót, w tym w szczególności robót ulegających zakryciu przed ich zakryciem oraz zanikających w terminie do trzech dni roboczych od przekazania przez wykonawcę robót informacji o tych robotach; działania Inspektora Nadzoru nie mogą powodować opóźnienia wykonywania robót budowlanych, stały i systematyczny minimum 3 razy w tygodniu nadzór budowy w okresie prowadzenia robót o każdorazowym przeprowadzaniu kontroli musi być poinformowany Zamawiający, wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji w wersji elektronicznej na nośniku CD, w szczególności robót dotyczących zakryciu, zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska oraz rażących uchybień technicznych 3/kontrola robót przez Zamawiającego i kontrola zewnętrzna: udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego, udział we wszystkich kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące, rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale Zamawiającego z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu, sporządzanie, wspólnie z wykonawcą robót, protokołów konieczności robót dodatkowych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia. Każdorazowo protokół konieczności winien być sporządzony z udziałem przedstawiciela wykonawcy robót, ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminu odbioru końcowego wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, bieżące kontrolowanie rozliczenia budowy w zakresie sprawdzenia kosztorysów powykonawczych dotyczących odbioru końcowego oraz egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia ewentualnych wad lub usterek. 4/wykonywanie czynności związanych z końcowym odbiorem robót: niezwłoczna akceptacja lub jej brak w odniesieniu do informacji wykonawcy robót o gotowości do odbioru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od daty dokonania wpisu, uczestniczenie w pracach komisji odbioru końcowego inwestycji przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, kontrola usunięcia przez wykonawcę robót wad lub usterek stwierdzonych w czasie odbiorów, 5/w okresie gwarancji i rękojmi za wady: uczestnictwo w przeglądach technicznych przed upływem okresu rękojmi i gwarancji, w wyznaczonym terminie uzgodnionym pisemnie, udział w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia, -kontrola usunięcia wad lub usterek. 5. Dokumentacja projektowa wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej oraz kosztorys ofertowy wykonawcy robót będą udostępniane Wykonawcy każdorazowo według potrzeb u Zamawiającego na stanowisku inspektora ds. inwestycji, zamówień publicznych i zagospodarowania przestrzennego Urzędu Miejskiego w Bisztynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach