Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Pabianicka 17/19
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6358600 , fax. 044 6358617
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
ul. Pabianicka 17/19 17/19
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 6358600, fax. 044 6358617
REGON: 59064842200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pt. Zadanie 1. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie, Zadanie 2. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Bełchatowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres nadzorowanych prac obejmuje: Zadanie 1.Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie (wartość robót ok. 230.000 zł netto): - kanalizacja deszczowa - roboty przygotowawcze i odtworzeniowe - przyłącze do kanalizacji deszczowej - rurociągi zbiorcze deszczówki - drenaż Zadanie 2.Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Bełchatowie (wartość robót ok. 140.000 zł netto): - kanalizacja deszczowa - roboty przygotowawcze i odtworzeniowe - przyłącze do kanalizacji deszczowej - rurociągi zbiorcze deszczówki - drenaż Dokumentacja projektowa na powyższe zadania dostępna jest na stronie www.e-bip.pl/BełchatówPowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne - znak sprawy WZ.2228/5/09, lub w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i posiadającą zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków - Druk ZP 17.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów: V.1.1 Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. V.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. V.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta. V.1.4Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1 do formularza oferty/. V.1.5 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Kserokopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt IV.1.3 SIWZ. V.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V 1.2 - V.1.3, - składa inne dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605, z 2008 r. nr 188 poz. 1155). Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania faksu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wolbórz- Zwierzyniec- Modrzewek- Młoszów wraz z ul. Gadki oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej Proszenie- Polichno.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową farm fotowoltaicznych na terenie hydroforni i oczyszczalni w Rząśni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Budowa obiektu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Strzeleckiej w Tomaszowie Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-08 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru nad przebudową dróg na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-07-06 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz przepompowniami wraz z WLZ dla miejscowości Będków, Żary i części miejscowości Rząśnia
Dodano: 2016-06-14 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem nadbudowy (związanej z montażem wind osobowych), przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne (lokale socjalne), dociepleniem budynku oraz budowy i przebudowy urządzeń budowlanych, na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15, działka nr 11, fragmenty działek nr 12/51 i 13/53 w obrębie G-10
Dodano: 2016-02-05 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie kamienicy mieszkalnej położonej w Łodzi przy ul. Więckowskiego 4 działki nr 356 1 i 355 obręb S 1 w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2015-10-19 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Termomodernizacja budynków JRG Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
Dodano: 2015-08-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa ul. Armii Krajowej (od ul. M. Skłodowskiej-Curie do ul. Nowobielańskiej)
Dodano: 2015-08-13 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie związanej ze zmianą sposobu użytkowania obiektu zabytkowego przy ul. Tuwima 17 w Łodzi (działki nr ewid. 267/2, 267/3, 267/4, 188/6, 188/7 obręb S-06) w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2015-08-10