Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.Termomodernizacja budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bolkowie

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7537286 , fax. 75 7543883
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7537286, fax. 75 7543883
    REGON: 00029364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:spzoz.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.Termomodernizacja budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bolkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas wykonywania prac termomodernizacji całodobowo czynnego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bolkowie przy ul. Wysokogórskiej 19. Budynek znajduje się w granicach strefy ochrony konserwatorskiej, ale nie jest objęty indywidualną ochroną konserwatorską. Realizacja Zadania musi przebiegać w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie Zakładu oraz zapewnienie bezwzględnego bezpieczeństwa pacjentom, oraz osobom trzecim przebywajacym na terenie termomodernizowanego budynku. 4.1.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego podlega prawu polskiemu, w tym szczególnie ustawie z 07.07. 1994r.-Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz.1409). 4.1.2 Wykonawcą Zadania realizowanego w systemie _zaprojektuj i wybuduj_ jest Pan Robert Chwalana prowadzący działalność pn. Usługi Remontowo Budowlane, z siedzibą ul. Wiśniowa 10 59-420 Bolków. Realizacja Zadania będzie przebiegać zgodnie z przyjętym do umowy Harmonogramem rzeczowo_finansowym, z terminem zakończenia zakresu rzeczowego do 31 października 2014 r. Umowna cena ( wynagrodzenie ryczałtowe) 1 034 146,33zł. W umownej cenie zawarty jest VAT wg stawki 8%. 4.2. Zakres rzeczowy Zadania objętego pełnieniem nadzoru inwestorskiego, poza sporządzeniem Dokumentacji Projektowej , której efektem końcowym ma być gwarantowane zmniejszenie rocznego zapotrzebowania na ciepło do ogrzewania budynku bez uwzględnienia sprawności systemu ogrzewania i przerw w ogrzewaniu, do poziomu nie większego niż 646 GJ_rok, zmniejszeniu rocznego zapotrzebowania na ciepło do ogrzewania budynku z uwzględnieniem sprawności systemu ogrzewania i przerw w ogrzewaniu, do poziomu nie większego niż 762 GJ_rok oraz zmniejszeniu rocznego zapotrzebowania na ciepło do przygotowania ciepłej wody użytkowej, do poziomu nie większego niż 332 GJ_rok, jest między innymi: (a) wymiana instalacji wewnętrznych w budynku, począwszy od parteru poprzez piętra do poddasza, z transportem materiałów, od piętra wyłącznie, od zewnętrznej strony budynku. Ze względu na to, że obiekt na czas przebudowy nie może być wyłączony z użytkowania- Wykonawcy będzie udostępniana kolejna kondygnacja, po oddaniu do użytkowania kondygnacji poprzedniej. Wymiana instalacji obejmuje: instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej, instalację zimnej wody, częściowo instalację kanalizacyjną, instalację hydrantową. Malowanie pomieszczeń, w których prowadzone były roboty budowlane. Czas trwania robót budowlanych wewnątrz budynku - do 77 dni począwszy od 03.07.2014r. (włącznie), zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, jednak nie później niż do 22.09. 2014 r. (b) prace związane z przebudową pomieszczeń kotłowni dla potrzeb instalacji nowych urządzeń tj. wykonania fundamentów pod urządzenia, przebić, przejść szczelnych przez przegrody budowlane, bruzd, otworów montażowych, podpór, zawiesi, etc. wraz z przywróceniem naruszanych miejsc do stanu pierwotnego i pomalowaniem oraz wykonaniem instalacji elektrycznej na odcinku od tablicy głównej do rozdzielni w pomieszczeniu kotłowni wraz z wykonaniem nowej rozdzielni dla instalacji c.o. i solarnej (c) wykonanie instalacji automatyki i sterowania pracą instalacji solarnej, (d) montaż kolektorów słonecznych na połaci dachowej, wykonanie rur dobiegowych od kolektorów słonecznych do pomieszczeń kotłowni, wykonanie wewnętrznej instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej,(e) wykonanie nowego pokrycia połaci dachowej, ocieplenia połaci dachowej od wewnątrz, (f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej),(g) wykonanie izolacji pionowej budynku poniżej poziomu posadowienia, (h) ocieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie elewacji tynkiem strukturalnym, (g) wykonanie drenażu opaskowego. 4.3. Zakres rzeczowy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje_ 4.3.1 sprawowanie nadzoru inwestorskiego, wynikającego z obowiązujących przepisów, określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26, w branżach 4.3.1.1 konstrukcyjno_budowlanej 4.3.1.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, 4.3.1.3 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży-konstrukcyjno_budowlanej. 4.3.2 udział w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy,4.3.3 reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4.3.3.1 wymagana ilość pobytów na budowie _ minimum dwa (2) razy w ciągu tygodnia, potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy oraz na każde uzasadnione wezwanie kierownika budowy i lub Zamawiajacego. 4.3.4 udział przy sprawdzaniu opracowanej przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej. Inspektor nadzoru, każdy w swojej branży, przy czym koordynator- dodatkowo pod kątem spójności poszczególnych branż. 4.3.4.1 zgodnie z zawartą umową z wykonawcą robót budowlanych_ czas na sprawdzenie Dokumentacji Projektowej_ siedem(7)kolejnych dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i sobót, liczonych od dnia następnego po otrzymaniu kompletnej, posiadającej wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia, dokona jej analizy pod kątem przyjętych rozwiązań technologicznych, technicznych, materiałowych i eksploatacyjnych, jak również zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Audytem Energetycznym.4.3.5 dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty Dokumentacją Projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót _ został wykonany, 4.3.6 nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 4.3.6.1 zatwierdzenie zastosowania materiałów, przedłożonych przez wykonawcę w formie próbek i/lub dokumentów wymaganych ustawą Prawo Budowlane i Dokumentacją projektową, przez inspektora nadzoru winno być dokonane niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym, 4.3.7 sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających _ niezwłocznie, nie później jednak jak w drugim(2) kolejnym dniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i sobót, liczonych od dnia otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 4.3.8 sprawdzanie obmiaru robót budowlanych stanowiących efekt rzeczowy, podlegający rozliczeniu z Dotującym _ w terminie nie dłuższym niż w piątym (5) kolejnym dniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i sobót, liczonym od daty powiadomienia poprzez wpis do dziennika budowy. 4.3.9 sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu zgodnie z Harmonogramem rzeczowo_finansowym: 4.3.9.1 przystąpienie do czynności odbiorowych _ w terminie siedmiu(7) kolejnych dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i sobót, liczonym od daty powiadomienia poprzez wpis do dziennika budowy; 4.3.9.2 zakończenie czynności odbiorowych_ w terminie nie dłuższym niż czternaście (14) kolejnych dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i sobót, liczonych od daty powiadomienia poprzez wpis do dziennika budowy; 4.3.9.3 przez pojęcie _zakończenie_ rozumie się dokonanie odbioru lub odmowę jego odbioru. W przypadku odmowy odbioru_Wykonawca jest zobowiązany ponownie przeprowadzić procedurę zgłoszenia do odbioru. 4.3.10 sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym _ w terminie jak w ww. punkcie 4.3.9, liczonych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy i potwierdzeniu przez Wykonawcę osiągnięcia gotowości do rozpoczęcia prac odbiorowych, 4.3.11 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, 4.3.12 wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń , 4.3.13 egzekwowanie od wykonawcy przedstawiania, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów_ dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 4.3.14 egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 4.3.15 dopilnowanie , ze strony Zamawiającego, przestrzegania na budowie przepisów bhp , 4.3.16 wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę,4.3.17 wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 4.3.18 rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, 4.3.19 analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, wynikajacych z rzeczywistych warunków, których nie dało się przewidzieć na etapie opracowywania Dokumentacji Projektowej, 4.3.20 uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych, planowanych jeden raz w tygodniu lub jeżeli nie będzie takiej potrzeby _ nie rzadziej niż jeden raz co dwa tygodnie, 4.3.21 przyjęcie od wykonawcy skompletowanej, całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania ( dotyczy etapów i całości), 4.3.22 uczestniczenie w bieżącym i końcowym rozliczeniu finansowym zadania ( dotyczy etapów i całości), 4.3.23 przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania _ przejęcia na majątek środków trwałych OT, 4.3.24 uczestniczenie w odbiorze końcowym, bez dodatkowego wynagrodzenia. 4.3.25 udział w corocznych przeglądach gwarancyjnych wyznaczonych przez Zamawiającego oraz przeglądzie końcowym dokonanym przed upływem okresu trwania rękojmi i okresu trwania gwarancji jakości, bez dodatkowego wynagrodzenia. 4.3.26 nieodpłatnego współdziałania z Zamawiającym także po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, w szczególności w przypadku prowadzenia przez Zamawiającego sporów, w związku z Zadaniem, które było przedmiotem nadzoru inwestorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 755200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną