Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E Dzietrzkowice - Łubnice - Bolesławiec - gr. woj. wlkp. (Opatów) w miejscowości Bolesławiec i Podbolesławiec w km od 0+000 do km 1+000.

Powiat Wieruszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek 1-7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7842299, 7831996 , fax. 062 7831963
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wieruszowski
    Rynek 1-7 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 062 7842299, 7831996, fax. 062 7831963
    REGON: 25085483700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E Dzietrzkowice - Łubnice - Bolesławiec - gr. woj. wlkp. (Opatów) w miejscowości Bolesławiec i Podbolesławiec w km od 0+000 do km 1+000.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E Dzietrzkowice - Łubnice - Bolesławiec - gr. woj. wlkp. (Opatów) w miejscowości Bolesławiec i Podbolesławiec w km od 0+000 do km 1+000. Nadzór inwestorski obejmuje niżej wymienione branże: a) drogową, b) sanitarną Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określają dołączone do niniejszej SIWZ branżowe projekty budowlane, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; B. posiadania wiedzy i doświadczenia; C. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; D. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunki udziału w niniejszym postępowaniu, jeżeli: 1) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości brutto min. 10.000,00 zł (polegającą na nadzorowaniu budowy, przebudowy itp. drogi) z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, 2) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru dla różnych specjalności w przypadku jednoczesnego spełnienia powyższych wymagań. 4) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia, poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń, które Wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), 2. Wykaz (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania lub wykonywania przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości brutto min. 10.000,00 zł (polegającej na nadzorowaniu budowy, przebudowy itp. drogi) z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), potwierdzający: 1) dysponowanie osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) dysponowanie osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą pełnić funkcję inspektora nadzoru branży drogowej i inspektora nadzoru branży sanitarnej posiadają w/w uprawnienia budowlane. 4. Polisa (opłacona przed upływem terminu składania ofert), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. II. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wpływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-wieruszowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach