Powiat Wieruszowski ogłasza przetarg
- Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek 1-7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 062 7842299, 7831996 , fax. 062 7831963
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wieruszowski
Rynek 1-7 1-7
98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
tel. 062 7842299, 7831996, fax. 062 7831963
REGON: 25085483700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. przebudowa dróg powiatowych: nr 4714 E Wieruszów - Klatka, nr 4714 E ul. Bolesławiecka, nr 4733 E ul. Wieluńska, nr 4731 E ul. Kopernika i ul. Cmentarna, nr 4729 E ul. Warszawska, nr 4708 E ul. Fabryczna i ul. Marianów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. przebudowa dróg powiatowych: nr 4714 E Wieruszów - Klatka, nr 4714 E ul. Bolesławiecka, nr 4733 E ul. Wieluńska, nr 4731 E ul. Kopernika i ul. Cmentarna, nr 4729 E ul. Warszawska, nr 4708 E ul. Fabryczna i ul. Marianów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Nadzór inwestorski obejmuje niżej wymienione branże: a) drogową, b) telekomunikacyjną, c) energetyczną, d) sanitarną. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określają dołączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót oraz ślepe kosztorysy. Dokumentacja projektowa dotycząca nadzorowanego zadania znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi Starostwa Powiatowego w Wieruszowie - pod nazwą Przebudowa dróg powiatowych nr 4714 E Wieruszów - Klatka, nr 4714 E ul. Bolesławiecka, 4733 E ul. Wieluńska, nr 4731 E ul. Kopernika i ul. Cmentarna, nr 4729 E ul. Warszawska, nr 4708 E ul. Fabryczna i ul. Marianów. oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego. W dniu 5.11.2009r. odbyło się otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym na przebudowę dróg powiatowych: nr 4714 E Wieruszów - Klatka, nr 4714 E ul. Bolesławiecka, nr 4733 E ul. Wieluńska, nr 4731 E ul. Kopernika i ul. Cmentarna, nr 4729 E ul. Warszawska, nr 4708 E ul. Fabryczna i ul. Marianów. Przedział cenowy złożonych ofert (przed ich sprawdzeniem) przedstawia się następująco: 13.853.075,84 zł brutto - 18.887.396,89 zł brutto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalnościach: a) drogowej bez ograniczeń, b) telekomunikacyjnej, c) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających wyżej wymienione uprawnienia. Uprawnienia budowlane odpowiadające powyższym uprawnieniom, a nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów będą traktowane na równi z uprawnieniami określonymi w warunku. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru dla różnych specjalności w przypadku jednoczesnego spełnienia powyższych wymagań. 2) wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości brutto min. 50.000,00 zł (polegającej na nadzorowaniu budowy, przebudowy itp. drogi) z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełniać warunek: 1) posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 9.B.1), 5. Wykaz (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę zamówienia spełniającego warunek, o którym mowa w pkt 9.B.2) 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, wystawioną przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie a) zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wpływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu winny być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-wieruszowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II
Dodano: 2016-06-09 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-06-09
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego - Oczyszczalnia ścieków w Łowiczu - budynek administracyjny
Dodano: 2016-05-31- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-05-31 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: Zaprojektowanie i wykonanie budowy i przebudowy kompleksu budynków wraz z infrastrukturą podziemną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi na potrzeby nowej siedziby ŁSI sp. z o.o. - realizowanej w trybie Zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radomsko
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu- uzupełnienie
Dodano: 2014-04-10 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a
Dodano: 2014-03-19