Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnych i instalacji lamp hybrydowych w ramach projektu Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Strzegowo

Gmina Strzegowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-445 Strzegowo, Plac Wolności 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6794047 , fax. 023 6794047
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegowo
    Plac Wolności 32 32
    06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie
    tel. 023 6794047, fax. 023 6794047
    REGON: 13037844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnych i instalacji lamp hybrydowych w ramach projektu Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Strzegowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnych i instalacji lamp hybrydowych w ramach projektu Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Strzegowo. Zakres nadzorowanych robót określa program funkcjonalno-użytkowy Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Strzegowo Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzorowanie projektowania i budowy: - instalacji zestawów solarnych - 68 szt., - instalacji lamp hybrydowych - 207 szt. Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość wybudowania mniejszej ilości zestawów solarnych, nie mniej jednak niż 50 w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości objętych zamówieniem oraz mniejszej ilości lamp hybrydowych, nie mniej jednak niż 180. Z tytułu zmniejszenia zakresu robót Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: 1) udział przy przekazaniu wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy, 2) konsultowanie i pisemne zaopiniowanie dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj - w ciągu 7 dni od dnia jej przekazania (Zamawiający może przesłać dokumentację również drogą elektroniczną). 3) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonanie robót, warunkami zgłoszenia budowy )pozwolenia na budowę oraz terenem - przed wejściem wykonawców na plac budowy, 4) reprezentowanie Zamawiającego na każdej instalacji solarnej i każdej instalacji lamp hybrydowych poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, programem funkcjonalno-użytkowym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych i zgłoszeniem budowy, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 5) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, 6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o pojawieniu się na budowie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą. 7) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, 8) pisemne informowanie Zamawiającego (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie) o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji. W okresie, w którym nie będą prowadzone roboty pisemna informacja przekazywana według potrzeb lub na każde żądanie Zamawiającego. 9) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem technicznym i odbiorem końcowym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, 10) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, technicznym i końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, 11) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 12) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 13) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru technicznego i odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 14) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 15) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 16) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję, 17) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych wartości robót zaniechanych, 18) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, w każdym dniu pobytu inspektora na budowie, stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 19) sporządzanie protokołów konieczności - jeżeli wystąpi taka potrzeba, 20) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru, 21) kontrola prawidłowości inwestycji zgodnie z aktualnymi zgłoszeniami budowy (robót budowlanych) pozwoleniem na budowę, 22) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż., 23) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy, 24) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji, 25) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 26) pobyt inspektora nadzoru na budowie z częstotliwością określoną w ofercie wykonawcy złożonej w postępowaniu przetargowym, 27) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac (sporządzanie notatek i protokołów z tych narad), 28) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, 29) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej (pisemne poświadczenie kompletności dokumentów), 30) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 31) przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji technicznej dotyczącej realizacji inwestycji niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od jej sporządzenia (uzyskania), 32) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. 2. Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409). 3. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego. 4.Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł., słownie: dwa tysiące złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. Z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach