Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU DOBUDOWA SZPITALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z IZBĄ PRZYJĘĆ I PODJAZDEM DLA KARETEK W NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE PRZY UL.CICHEJ 1 NR WND-RPDS.08.01.00-02-054 08 W RAMACH PRIORYTETU NR 8 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OCHRONY ZDROWIA NA DOLNYM ŚLĄSKU (ZDROWIE) REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013

NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Cicha 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8315788 , fax. 074 8313731
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
    ul. Cicha 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8315788, fax. 074 8313731
    REGON: 02068096000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spólka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU DOBUDOWA SZPITALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z IZBĄ PRZYJĘĆ I PODJAZDEM DLA KARETEK W NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE PRZY UL.CICHEJ 1 NR WND-RPDS.08.01.00-02-054 08 W RAMACH PRIORYTETU NR 8 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OCHRONY ZDROWIA NA DOLNYM ŚLĄSKU (ZDROWIE) REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU DOBUDOWA SZPITALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z IZBĄ PRZYJĘĆ I PODJAZDEM DLA KARETEK W NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE PRZY UL.CICHEJ 1 NR WND-RPDS.08.01.00-02-054/08 W RAMACH PRIORYTETU NR 8 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OCHRONY ZDROWIA NA DOLNYM ŚLĄSKU (ZDROWIE) REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713154003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz gdy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki dodatkowe: 1)Dysponują osobami legitymującymi się aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi potwierdzenie członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego, z doświadczeniem zawodowym minimum 3 lata licząc od daty wydania uprawnień budowlanych oraz osobą mające doświadczenie w rozliczaniu inwestycji finansowanych ze źródeł zewnętrznych. a)Inspektor Nadzoru budowlanego, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej jednej inwestycji, finansowanej z środków unijnych. b) inspektorzy nadzoru - uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosownie do nadzorowanych robót o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji gazów medycznych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych 2) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na łączną kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący co najmniej pożądany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia; Ocena spełnienia warunków, o których mowa w punktach 1-2 rozdz. XVI nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z wymaganiami rozdziału XVII niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy, gdy w/w warunki, spełnią łącznie podmioty występujące wspólnie (patrz rozdział I SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych (rozdz. XVI) udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz zgodnie z innymi wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( patrz rozdział I SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 5.Kopia dowodu wniesienia wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentu, a wadium zostało wniesione do Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ, Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku kserokopii w ofercie. 6.Oświadczenie Wykonawcy zgodne w treści ze wzorem formularza stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 1000 000 PLN, obejmujący co najmniej pożądany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument (zobowiązanie) musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8.Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie instalacji gazów medycznych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych, wystawione odpowiednio dla osób, które będą pełniły funkcje inspektorów nadzoru w swoich branżach. 9.Aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawiony dla każdego inspektora nadzoru, wykonującego przedmiot zamówienia 10.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, zgodnie z treścią formularza- Potencjał kadrowy, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 12.Dokumenty np. referencje poświadczające solidność i doświadczenie zgodnie z wymogami SIWZ 13.Oświadczenie Wykonawcy zgodne w treści ze wzorem formularza stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 14.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną