Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie przystani żeglarskiej w Braniewie.

Burmistrz Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Kościuszki 111
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6440102 , fax. 055 2432928
  • Data zamieszczenia: 2010-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
    ul. Kościuszki 111 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6440102, fax. 055 2432928
    REGON: 00052434100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie przystani żeglarskiej w Braniewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie przystani żeglarskiej na rzece Pasłęce w Braniewie w ramach projektu ,,Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I/ Zamówienie obejmuje:usługi nadzoru budowlanego, usługi zarządzania budową, usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne, usługi kontroli i nadzoru technicznego, usługi zarządzania projektem budowlanym, usługi nadzorowania placu budowy. Świadczący usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie do: Zarządzania, kontroli i sprawowania nadzoru nad realizacją robót budowlanych w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prowadzenia inwestycji w ramach przedmiotowego projektu w oparciu o przepisy ustawy Prawo budowlane. - ustanowienia inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; - kontrolowania procesu rozpoczęcia budowy i prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszelkich okoliczności mających znaczenie dla oceny właściwego wykonania i oceny robót; - egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych obsługi geodezyjnej i odbioru podłoża; - kontrolowania zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego; - sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowywanych materiałów , kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; - sprawdzania i dokonywania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowymi rachunkowym; - współpracy z projektantem; - zgłaszania projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji wykonawcy robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek; - kwalifikowania zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z zamawiającym; - pozyskania inwentaryzacji po wykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji po wykonawczej; - sprawdzania, czy stosowane przez wykonawców robót budowlanych wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym; - prowadzenia narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót budowlanych; - uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy; - potwierdzania faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie elementów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu; - organizowania, przeprowadzania i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i jego przedstawicieli czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych zadań (pod projektów) inwestycyjnych od wykonawcy robót, a w szczególności: a/ sprawdzenie gotowości do odbioru; b/ przeprowadzenie komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych; c/ wystawienie świadectwa końcowego; d/ przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wskazanym przez niego użytkownikom wraz z dokumentacją powykonawczą; - przygotowanie dokumentacji i wykonanie innych czynności niezbędnych do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; - egzekwowania usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót budowlanych usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego; - udziału w rozruchu wszelkich instalacji i urządzeń mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie amfiteatru; - kontroli rozliczeń finansowych w tym: a/ kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych b/ sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych ,kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich zamawiającemu do zapłaty c/ sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót d/ dopilnowanie by koszty umowy inwestycyjnej nie zostały przekroczone e/ rozliczenie końcowe inwestycji - sporządzania i przekazywanie (podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac) Zamawiającemu dokumentacji rzeczowo-finansowej, po wykonawczej w sposób zapewniający sprawne pozyskanie środków na finansowanie inwestycji i terminowe płatności wykonawcy robót; - prowadzenia bieżącej i analitycznej ewidencji kosztów inwestycji ; - zachowania wymagań bhp i ochrony środowiska; - zachowania zgodności przedmiotu inwestycji z dokumentacją projektową; - znajomości wszystkich przepisów powszechnie obowiązujących oraz innych przepisów i wytycznych, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i pełna odpowiedzialność za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji inwestycji; - zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej i deliktowej i kontynuowanie polisy ubezpieczeniowej na kwotę odpowiadającą równowartości wynagrodzenia w ramach niniejszej umowy oraz pokrywającą, przez czas trwania umowy następujące dziedziny: a/ odpowiedzialność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pod względem choroby lub wypadków przy pracy dotyczących jego personelu; b/ śmierć w wyniku wypadku lub stałą niezdolność do pracy będącą rezultatem uszkodzenia ciała, spowodowaną w związku z niniejszą umową; c/ odpowiedzialność cywilną za wypadki spowodowane w stosunku do Stron trzecich lub do Zamawiającego i każdego pracownika Zamawiającego, wynikłe z wykonania niniejszej umowy; - zapewnienia realizacji robót określonych w postanowieniu część II ust. 1 niniejszej SIWZ zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a wyłonionym w przetargu Wykonawcą robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł słownie:dwa tysiące pięćset złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną