Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie przyłączy i węzła cieplnego oraz przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku Domu Studenta Nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie przyłączy i węzła cieplnego oraz przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku Domu Studenta Nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dotyczy : Pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie przyłączy i węzła cieplnego oraz przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku Domu Studenta Nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Nadzór będzie prowadzony nad: - budową przyłączy c.o., wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - budową węzła cieplnego, - przebudową instalacji c.o., c.w.u. i kanalizacji sanitarnej, - budową wentylacji w pomieszczeniu węzła w piwnicy budynku. Szczegółowy opis robót, nad którymi będzie prowadzony nadzór zawiera dokumentacja projektowa. 1. Ogólne obowiązki Wykonawcy: 1) Koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 07.07.1994 - teks jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami), przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z wykonawcą o roboty budowlane; 2) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; 3) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 2. Obowiązki Wykonawcy w okresie poprzedzającym realizację budowy: 1) Zapoznanie się z dokumentacją projektową - kosztorysową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, z umową o wykonanie robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót, jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami. 2) Sprawdzenie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym i formalno - prawnym,. 3) W razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub niedokładności albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z Wykonawcą robót budowlanych. 4) Dostarczenie przed dniem podpisania umowy oświadczenia inspektora nadzoru o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją; 5) Wykonawca zobowiązany jest dopilnować sprawdzenia przez służbę geodezyjną wytyczonych przez wykonawcę sieci - w wypadkach określonych w przepisach technicznych o wykonaniu robót geodezyjnych. 6) Wykonawca weryfikuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 7) Zaopiniowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót. 3. Obowiązki Wykonawcy na etapie prowadzenia robót budowlanych: 1) Nadzorowanie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wiedzą techniczną, w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (minimum 2 razy w tygodniu), jednak w razie potrzeb częściej, w zależności od rodzaju wykonywanych robót oraz potrzeb Zamawiającego i wykonawcy robót; 2) Ścisła współpraca z projektantami pełniącymi nadzór autorski, w przypadku pełnienia takiego nadzoru. 3) Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego, 4) W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 5) Inspektor nadzoru ma prawo dokonywać zapisu w dzienniku wyłącznie w zakresie powierzonych mu czynności nadzoru; 6) Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji; 7) Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku; 8) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 9) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika robót; 10) W czasie pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonywania czynności stosownym wpisem; 11) Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia i potwierdzenia wykonania określonych w umowie o roboty budowlane etapów inwestycji, 12) Kontrola prac na terenie objętym ochroną konserwatorską, a w razie potrzeb kontaktowanie się z właściwym konserwatorem zabytków; 13) W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 14) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji. 15) Zatwierdzanie wszelkich materiałów i urządzeń przewidzianych przez wykonawcę robót do zastosowania; 16) Kontrola i przechowywanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim i Inwestorem. 17) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; 18) Organizowanie i przewodniczenie, w razie potrzeb, narad dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron oraz sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 2 dni od dnia narady; 19) Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac oraz narad technicznych; 20) Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania z obowiązującym harmonogramem rzeczowo -finansowym; 21) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń; 22) Zatwierdzanie rysunków powykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót i ich archiwizowanie; 23) Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót po zakończonym etapie robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z wykonawcą robót, na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego w terminie 5 dni od przedłożenia stosownych dokumentów przez wykonawcę robót.; 24) Zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez wykonawcę robót; 25) Dokonywanie bez zbędnej zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności; 26) Przeprowadzenie odbiorów częściowych, zanikających oraz odbioru warunkowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 27) Poświadczanie terminu zakończenia robót; 28) Sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót; 29) Doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 30) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; 4. Obowiązki Wykonawcy związane z odbiorem robót: 1) Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcą robót; 2) Po zakończeniu robót oraz wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, Wykonawca potwierdza w dzienniku budowy o gotowości robót do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy. 3) Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z Zamawiającym; 4) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu zgłoszenia o zakończeniu robót, 5) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania. 5. Obowiązki Wykonawcy w okresie gwarancyjnym: 1) Uczestnictwo w corocznych przeglądach gwarancyjnych, 2) W przypadku wykrytych wad- określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 3) Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót, 6. Obowiązki Wykonawcy związane z rozliczaniem inwestycji 1) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej Wykonawcy robót; w zakresie rzeczowym i finansowych, 2) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach