Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji dwóch projektów: 1) Docieplenie budynków z remontem elewacji oraz 2) Nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kompleksu budynków dla Ośrodka Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej S.A. w Poznaniu

Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-863 Poznań, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8518627 , fax. 061 8518627 w. 15
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej spółka z o.o.
    ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 24/26
    61-863 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8518627, fax. 061 8518627 w. 15
    REGON: 63125560000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.open.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o. przekształcona z SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji dwóch projektów: 1) Docieplenie budynków z remontem elewacji oraz 2) Nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kompleksu budynków dla Ośrodka Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej S.A. w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych dla dwóch zadań: Docieplenie budynków z remontem elewacji oraz Nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kompleksu budynków na potrzeby Ośrodka Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej Spółka Akcyjna w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane i instalacyjne prowadzone będą w kompleksie budynków A, B i C, zlokalizowanych przy ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 w Poznaniu. 2. Inspektor będzie sprawował nadzór inwestorski nad pracami związanymi z termomodernizacją całej nieruchomości (budynek A, B i C), z rozbudową części nieruchomości i nadbudową o kolejne piętra, adaptacją części nieruchomości na potrzeby służby zdrowia, remontem pomieszczeń piwnicznych i przebudową pomieszczeń na potrzeby rezonansu magnetycznego oraz przeniesieniem odcinka sieci cieplnej w podwórzu nieruchomości. 3. Prace budowlane i instalacyjne będą wykonywane w etapach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 5.400 zł, słownie: pięć tysięcy czterysta złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy O/Poznań nr rachunku: 76 1030 0019 0109 8533 0000 9764 z adnotacją - wadium - nadzór inwestorski - ZP 07/2014, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu wyznaczonego na termin składania ofert w osobnej kopercie lub opakowaniu z adnotacją, o której mowa w pkt 2. Poręczenie lub gwarancja winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta (poręczyciela) oraz wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 5. Wykonawca, który nie złożył wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2) ustawy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10 ppkt. 1). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas stawienia się na wezwanie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.open.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach