Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Inteligentne zarządzanie energią w Gminie Jawornik Polski, Hyżne i Żołynia poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkańców gmin”

Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 37232 Jawornik Polski, Jawornik Polski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26 , fax. 166 514 055
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
    Jawornik Polski 30
    37232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
    tel. 16 6514014 w. 26, fax. 166 514 055
    REGON: 65090062500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Inteligentne zarządzanie energią w Gminie Jawornik Polski, Hyżne i Żołynia poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkańców gmin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem zostało podzielone na trzy części tj: 1. Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego - Gmina Jawornik Polski: instalacje fotowoltaiczne 205 szt., instalacje solarne 115 szt., kotły klasy 5 na biomasę 60 szt., 2. Część II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego - Gmina Hyżne: instalacje fotowoltaiczne 253 szt., instalacje solarne 147 szt., kotły klasy 5 na biomasę 50 szt., 3. Część III - Pełnienie nadzoru inwestorskiego - Gmina Żołynia: instalacje fotowoltaiczne 69 szt., instalacje solarne 146 szt., kotły klasy 5 na biomasę 21 szt. Dla Każdej z Części (Gminy ) minimum po 2 osoby do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego. Opis przedmiotu zamówienia dotyczy wszystkich części Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.:„Inteligentne zarządzanie energią w Gminie Jawornik Polski, Hyżne i Żołynia poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkańców gmin” w ramach projektu pn.: Inteligentne zarządzanie energią w Gminie Jawornik Polski, Hyżne i Żołynia poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkańców gmin”. Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Obecność inspektora na budowie musi być każdorazowo potwierdzana przez przedstawiciela Zamawiającego, osobę upoważnioną do reprezentacji. 1. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem nadzoru zobowiązany będzie do wykonywania m.in. takich czynności jak: a) Koordynowanie realizacji umowy na zadanie Inteligentne zarządzanie energią w Gminie Jawornik Polski, Hyżne i Żołynia poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkańców gmin”. b) Kontrolowanie zgodności realizacji prac z zapisami umów z Wykonawcą montażu instalacji. c) Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji zadania. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa. d) Systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz zaproponowanie programów naprawczych. e) Sprawdzanie jakości wykonanych prac i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i/lub niedopuszczonych do zastosowania. f) Żądać od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, g) Kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych h) Kontrola terminowości realizacji inwestycji i) Zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp. j) Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego. k) Udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą prac montażowych poszczególnych instalacji, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, l) Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu. m) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych n) Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i rozruchu instalacji, o) Stwierdzenie zakończenia prac montażowych poszczególnych instalacji, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej p) Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców pac montażowych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, q) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, r) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach, jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień, s) Weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji, t) Udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego umową u) Kontrola rozliczeń finansowych zgodnie z wymogami Unii Europejskiej w szczególności projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w tym: - Kontrola prawidłowości wystawiania faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartymi umowami z Wykonawcami i harmonogramem rzeczowo – finansowym - Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawców zobowiązań umownych v) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania, w) Wykonywanie innych obowiązków związanych z realizacją projektu x) Realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. y) Udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi z) Bieżąca współpraca z Zamawiającym Z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia jest skomplikowany oraz został podzielony na 3 części i wymaga nadzoru w kilku branżach Zamawiający wymaga ustanowienia Koordynatora Inspektorów Nadzoru. Koordynatora należy wskazać w ofercie. Do obowiązków Koordynatora należało będzie w szczególności koordynowanie realizacji umowy na prace montażowe poszczególnych instalacji OZE, których rezultaty są ściśle powiązane ze sobą i wzajemnie uzależnione. Od koordynatora wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas trwania umowy w godzinach prowadzenia montażu instalacji. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator zapewnia czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacji zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji zadania/projektu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio w wysokości: 1. Cześć I Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Cześć II Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 3. Cześć III Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: - pieniądzu (nr konta UG Jawornik Polski – 14 9106 1018 2004 1000 0026 0004 BS Przeworsk O/Jawornik Polski) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 5. Potwierdzoną Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 9. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 10. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 11. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ( http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/ ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA dotyczy załącznika nr 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 5 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY (nie wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126) ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach