Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-056 Łódź, ul. F.D. Roosevelta 9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (042) 6622300 , fax. (042) 6622377, 6622337
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. F.D. Roosevelta 9 9
90-056 Łódź, woj. łódzkie
tel. (042) 6622300, fax. (042) 6622377, 6622337
REGON: 01751157500154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM WYCINKI DRZEW, KRZEWÓW I UPRZĄTNIĘCIA DŁUŻYC, DRĄGOWIZNY DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA PN BUDOWA AUTOSTRADY A-1 OD WĘZŁA STRYKÓW KM 295+850 DO GRANICY WOJ.ŚLĄSKIEGO KM 399+742,51 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM WYCINKI DRZEW, KRZEWÓW I UPRZĄTNIĘCIA DŁUŻYC, DRĄGOWIZNY DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA PN BUDOWA AUTOSTRADY A-1 OD WĘZŁA STRYKÓW KM 295+850 DO GRANICY WOJ.ŚLĄSKIEGO KM 399+742,51 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z dyspozycją art. 45 ustawy Prawo zamówień publiczny Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.2.1 Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1 -3 muszą spełniać Wykonawcy łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. 7.2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby spełniające postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia następujących stanowisk: Nadzór leśny (koordynator zespołu) Minimum jedna osoba spełniająca poniższe wymagania: Kwalifikacje i umiejętności: 1.Wykształcenie średnie z zakresu gospodarki leśnej i 5 lat praktyki w zawodzie w branży leśnej. Lub 2.Wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki leśnej i 3 lata praktyki w zawodzie w branży leśnej. Nadzór środowiskowy Minimum jedna osoba spełniająca poniższe wymagania: Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe kierunkowe (biologia, ochrona środowiska). Doświadczenie zawodowe: Udział w co najmniej jednym opracowaniu w dziedzinie ochrony siedlisk przyrodniczych (plany ochrony, plany zarządzania, oceny oddziaływania na środowisko, planu renaturyzacji). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt III.2. niniejszego ogłoszenia Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2. SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument określony w zdaniu powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 8.1.2. winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II
Dodano: 2016-06-09 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-06-09
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego - Oczyszczalnia ścieków w Łowiczu - budynek administracyjny
Dodano: 2016-05-31- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-05-31 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: Zaprojektowanie i wykonanie budowy i przebudowy kompleksu budynków wraz z infrastrukturą podziemną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi na potrzeby nowej siedziby ŁSI sp. z o.o. - realizowanej w trybie Zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radomsko
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu- uzupełnienie
Dodano: 2014-04-10 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a
Dodano: 2014-03-19