Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji pn. Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie warszawskim zachodnim, poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 2861W Piotrkowice - Grzegorzewice - Mszczonów.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 046 8552021
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 046 8552021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji pn. Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie warszawskim zachodnim, poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 2861W Piotrkowice - Grzegorzewice - Mszczonów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonaniem inwestycji pn. Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie warszawskim zachodnim, poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 2861W Piotrkowice - Grzegorzewice - Mszczonów. Teren budowy zlokalizowany jest na terenie Powiatu Żyrardowskiego w Gminie Mszczonów i Powiatu Grodzisk Maz. w Gminie Żabia Wola w ciągu drogi powiatowej nr 2861W Piotrkowice - Grzegorzewice - Mszczonów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia p[pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie Publiczne Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI niniejszej SiWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: A. Dokumenty wymagane: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na potwierdzenie spełniania warunku należy udokumentować kwalifikacje zawodowe dla inspektowa nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającej aktualny wpis Izby Samorządu Zawodowego (załącznik nr 3); Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4); W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 (załącznik nr 5); W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Na potwierdzenie spełniania warunku należy wykazać minimum dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez Inspektora nadzoru nad budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej z chodnikami z kostki betonowej, o wartości nadzorowanych robót drogowych w wysokości co najmniej 200 000 zł za jedno zadanie (załącznik nr 6); C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 65 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)A Pkt. 1),2) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) A pkt3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. II) Stosownie do treści §2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których powyżej pkt. I)1)a) i c) oraz I)2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. I) 1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. Postanowienie pkt. II) znajdują odpowiednie zastosowanie. 2.Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do Wniosku. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Wniosku nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych dokumentów załączonych do wniosku, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione prze osoby do tego upoważnione. 3.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem Oświadczenia, o którym mowa w pkt I.5), które powinno być złożone w formie oryginału oraz z wyjątkiem Pełnomocnictw, które muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. dokumenty składane w języku obcym muszą zostać przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wyżej wymienione dokumenty są zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach