Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową skrzyżowania drogi krajowej nr 39 z drogą krajowa nr 94 w m. Skarbimierz na skrzyżownie typu Rondo

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową skrzyżowania drogi krajowej nr 39 z drogą krajowa nr 94 w m. Skarbimierz na skrzyżownie typu Rondo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje : a) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami związanymi z wykonaniem rozbudowy skrzyżowania drogi krajowej nr 39 z drogą krajowa nr 94 w m. Skarbimierz na skrzyżownie typu Rondo w tym między innymi nadzór nad takimi robotami jak : => drogowe : - wycięcie i zabezpieczenie drzew, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - dren francuski - podbudowy: z kruszywa, gruntu stabilizowanego cementem, bitumiczne, - konstrukcję nawierzchni, - chodniki, - ogrodzenia, - oznakowanie poziome i pionowe, - elementy Brd-bariery ochronne, poręcze ochronne, - przepusty drogowe - zieleń drogowa, => elektryczne i telekomunikacyjne : - przebudowę i zabezpieczenie istniejących linii kablowych średniego napięcia, - przebudowę i zabezpieczenie istniejących linii kablowej światłowodowej, - demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego, - budowa oświetlenia ulicznego, - zasilanie znaków aktywnych, => kanalizacyjne: - budowa kanalizacji deszczowej, - przebudowa kanalizacji sanitarnej, oraz wszelkie inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. b) W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje : - branżę drogową , - branżę teletechniczna , - branżę elektroenergetyczną , - branżę wodno- kanalizacyjną . Nadzór obejmuje również prace geodezyjne oraz prace związane z kosztorysowaniem i rozliczaniem .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3000,0 PLN ( słownie złotych: trzy tysiące złotych) . 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 2.1) posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,,) w wysokości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN , 2.2.mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby , na wszystkie niżej wymienione stanowiska , dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie : a) Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót drogowych ( odpowiedzialny za przebieg nadzoru ) - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót w branży drogowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach ) - wykazanie się nadzorowaniem na stanowisku Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru robót drogowych na min. 2 zadaniach drogowego (budowa , przebudowa dróg ) w tym co najmniej jedno o wartości min.8.000.000,00 zł. b) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót elektrycznych i energetycznych - 1 osoba wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne , - uprawnienia do nadzorowania robót w branży elektrycznej i energetycznej ( w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ), - doświadczenie w branży : min. 3 lata ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach c) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót teletechnicznych - 1 osoba wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne , - uprawnienia do nadzorowania robót w branży teletechnicznej ( w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnej ), - doświadczenie w branży : min. 3 lata ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach d) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót wodno-kanalizacyjnych - 1 osoba wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne , - uprawnienia do nadzorowania robót w branży kanalizacyjnej i wodociągowej ( w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji kanalizacyjnych ), - doświadczenie w branży : min. 3 lat ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach e) Specjalista ds.. obmiarów i rozliczeń - 1 osoba wymagania : - doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót drogowych na co najmniej 2 zadaniach z branży drogowej f) specjalista ds. geodezji - 1 osoba wymagania : - uprawnienia geodezyjne - zakres czwarty Obsługa geodezyjna może być zlecona do realizacji podwykonawcy . 2.3. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) co najmniej - dwa nadzory nad robotami w branży drogowej ( remont , budowa , przebudowa ) o wartości nadzorowanych Robót min. 8.000.000,00 zł każde z zadań Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu . 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy , na formularzu określonym w siwz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach