Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica powiatu - Dojutrów- Zduny na odcinku Kokanin-Zduny

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica powiatu - Dojutrów- Zduny na odcinku Kokanin-Zduny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica powiatu - Dojutrów- Zduny na odcinku Kokanin-Zduny tj. robotami budowlanymi drogowymi i robotami budowlanymi sanitarnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w następującym zakresie: 1)sprawdzenie w terenie zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym, 2)współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót, 3)współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 4)nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, 5)zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, 6)nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska, 7)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 8)monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 9)udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania, 10)kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 11)wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 12)kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania, 13)kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 14)stałe nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót, 15)zalecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 16)zalecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, 17)sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułu własności sprzętu itp. 18)zalecanie Zamawiającemu wszelkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy lub po robotach budowlanych wraz z opracowywaniem odpowiednich skorygowanych rysunków, specyfikacji itp.; przed wprowadzeniem tych zmian inspektor uzyska zatwierdzenie Zamawiającego, 19)weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, 20)dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 21)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 22)doradzanie Zamawiającemu możliwych sposobów obniżenia kosztów wykonania robót, 23)sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 24)poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, 25)sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót oraz kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru częściowego i końcowego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, 26)poświadczanie terminu zakończenia robót, 27)dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót, 28)koordynowanie realizacji robót kanalizacyjnych, 29)zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót, 30)identyfikowanie wszędzie tam gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 31)powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 32)rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 33)wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 34)udział w sporządzaniu protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia ilość robót objętych kosztorysem budowlanym, pominięcia określonych robót, wykonania robót nieprzewidzianych oraz robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych prac i nadzorowaniem wykonanania tych robót, w ramach niniejszej umowy bez dodatkowego wynagrodzenia, 35)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót, 36)kontrola umieszczenia przez wykonawcę robót na placu budowy tablic informacyjnych oraz, po zakończeniu robót, tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi określonymi przez Instytucję Zarządzającą Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, 37)uczestniczenie w kontrolach Instytucji Zarządzającej WRPO na lata 2007-2013, wyjaśnianie wątpliwości, przygotowywanie pisemnych wyjaśnień (jeżeli taka konieczność zaistnieje), 38)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 39)sporządzanie dla Zamawiającego raportów okresowych oraz raportu końcowego (zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej WRPO na lata 2007-2013). Raport końcowy winien zawierać analizę sfery projektowej z wykonaniem, 40)wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 41)dopuszczenie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, 42)zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 43)wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanych niezgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, 44)określenie sposobu zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. 2.Zakres robót dla których przewidziany jest nadzór inwestorski opisany został szczegółowo w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 71247000-1. 4.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach