Powiat Kaliski ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2011-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
Plac Św. Józefa 5 5
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica powiatu - Dojutrów- Zduny na odcinku Kokanin-Zduny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica powiatu - Dojutrów- Zduny na odcinku Kokanin-Zduny tj. robotami budowlanymi drogowymi i robotami budowlanymi sanitarnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w następującym zakresie: 1)sprawdzenie w terenie zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym, 2)współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót, 3)współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 4)nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, 5)zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, 6)nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska, 7)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 8)monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 9)udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania, 10)kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 11)wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 12)kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania, 13)kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 14)stałe nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót, 15)zalecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 16)zalecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, 17)sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułu własności sprzętu itp. 18)zalecanie Zamawiającemu wszelkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy lub po robotach budowlanych wraz z opracowywaniem odpowiednich skorygowanych rysunków, specyfikacji itp.; przed wprowadzeniem tych zmian inspektor uzyska zatwierdzenie Zamawiającego, 19)weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, 20)dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 21)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 22)doradzanie Zamawiającemu możliwych sposobów obniżenia kosztów wykonania robót, 23)sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 24)poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, 25)sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót oraz kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru częściowego i końcowego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, 26)poświadczanie terminu zakończenia robót, 27)dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót, 28)koordynowanie realizacji robót kanalizacyjnych, 29)zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót, 30)identyfikowanie wszędzie tam gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 31)powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 32)rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 33)wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 34)udział w sporządzaniu protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia ilość robót objętych kosztorysem budowlanym, pominięcia określonych robót, wykonania robót nieprzewidzianych oraz robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych prac i nadzorowaniem wykonanania tych robót, w ramach niniejszej umowy bez dodatkowego wynagrodzenia, 35)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót, 36)kontrola umieszczenia przez wykonawcę robót na placu budowy tablic informacyjnych oraz, po zakończeniu robót, tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi określonymi przez Instytucję Zarządzającą Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, 37)uczestniczenie w kontrolach Instytucji Zarządzającej WRPO na lata 2007-2013, wyjaśnianie wątpliwości, przygotowywanie pisemnych wyjaśnień (jeżeli taka konieczność zaistnieje), 38)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 39)sporządzanie dla Zamawiającego raportów okresowych oraz raportu końcowego (zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej WRPO na lata 2007-2013). Raport końcowy winien zawierać analizę sfery projektowej z wykonaniem, 40)wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 41)dopuszczenie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, 42)zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 43)wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanych niezgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, 44)określenie sposobu zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. 2.Zakres robót dla których przewidziany jest nadzór inwestorski opisany został szczegółowo w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 71247000-1. 4.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z pracami remontowymi węzła sanitarnego w budynku przedszkola Bajkowe Zacisze przy ul. 3 Stycznia nr 70 w Nowym Tomyślu, dz. nr ewid. 1/6 i 1/8, Gmina Nowy Tomyśl
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej - rurociągu tłocznego PE fi 110 oraz tłoczni ścieków do miejscowości Glinno
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 Sowia Góra - Międzychód - budowa mostu w m. Międzychód rz. Warta
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na niżej wymienione odcinki: Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku Debrzno Wieś - Lipka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Krajenka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Blękwit Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od granicy gmin Złotów/Zakrzewo do skrzyżowania z DP 1022P Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od m. Żeleźnica do m. Dolnik Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła wraz z budową nowego mostu w m. Skórka
Dodano: 2016-07-14 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 432 Środa Wielkopolska - Września na odcinku Grzymisławice - Obłaczkowo
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu ba zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Obrzycko - Szamotuły
Dodano: 2016-06-28 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Piotrowo - Zielonagóra
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn: Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo-wschodnia (rejon ul. Wawelskiej)- przebudowa i rozbudowa ul. Wawelskiej - od km 0+000,00 (od przejazdu kolejowego linii kolejowej nr 203 Tczew - Kostrzyn) do km ok. 2+000,00.
Dodano: 2016-06-27 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 Wyrzysk-Gołańcz w m. Wyrzysk
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-06-16