Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 645 800 , fax. 856 513 783
- Data zamieszczenia: 2020-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok, woj. podlaskie
tel. 856 645 800, fax. 856 513 783
REGON: 17511575000290 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 części: Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 19 na odcinku: od m. Czartajew do Siemiatycz w ciągu ulic Białostockiej i Ciechanowieckiej. Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Rozbudowa drogi krajowej nr 63 na odcinku: przejście przez m. Wygoda. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 1000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc). Część 2 – 4000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1504B na odc. od dr.woj. Nr 678 do skrzyżowania z dr.powiatowymi Nr 1498B i 1518B wraz ze skrzyżowaniem-Etap I (Gm.Turośń Kościelna)–inspektor nadzoru
Dodano: 2024-04-16 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ignatkach-Osiedlu wraz z budową ujęcia wody
Dodano: 2023-12-04 - Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ul. Zabród w Rajgrodzie"
Dodano: 2023-12-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku socjalnego – szatni na dpg Kuźnica Białostocka – Bruzgi.
Dodano: 2023-11-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – Wykonania zagospodarowania poscaleniowego w ramach obiektu scaleniowego „Osmola i inne”
Dodano: 2023-09-04 - „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi dojazdowej do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol” , gm. Narew, pow. hajnowski, woj. podlaskie", odcinek 2 "
Dodano: 2023-06-13 - Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa drogi Tama – Woźnawieś”
Dodano: 2023-05-18 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. Modernizacja ujęcia i stacji uzdatniania wody w Kleosinie
Dodano: 2023-05-12 - Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2023-05-11 - Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa drogi Tama – Woźnawieś”
Dodano: 2023-04-19