Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej przy budowie zbiorników paliwowych o osi pionowej dla inwestycji pod nazwą Modernizacja i rozbudowa składu MPS w m. Porażyn (zadanie 2PL 15003).

Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-010 Warszawa, ul. Nowowiejska 28a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6874328 , fax. 22 6874329
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego
    ul. Nowowiejska 28a 28a
    02-010 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6874328, fax. 22 6874329
    REGON: 14268162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej przy budowie zbiorników paliwowych o osi pionowej dla inwestycji pod nazwą Modernizacja i rozbudowa składu MPS w m. Porażyn (zadanie 2PL 15003).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej przy budowie zbiorników paliwowych o osi pionowej dla inwestycji pod nazwą Modernizacja i rozbudowa składu MPS w m. Porażyn (zadanie 2PL 15003). 2. Budowa zbiorników realizowana jest przez Dostawcę - Wykonawcę robót budowlano- montażowych na podstawie umowy, zwanej dalej umową na dostawę i montaż, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w Harmonogramie Rzeczowym zwanym dalej HR, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokumentacją projektową. Dokumentacja projektowa zostanie udostępniona w siedzibie Zamawiającego Wykonawcy lub osobom przez niego upoważnionym, posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych. 3. Inne cechy (parametry): Przewidywany zakres prac obejmuje między innymi: 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z decyzją o pozwoleniu na budowę, umową na dostawę i montaż oraz dokumentacją projektową, w tym w szczególności z zatwierdzonym przez decyzję projektem budowlanym oraz dokumentacją budowy, aktualnymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, odpowiednimi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR); 2)sprawdzanie dokumentacji projektowej wykonawczej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót pod względem kompletności z punktu widzenia celu jakiemu ta dokumentacja służy oraz udział w ich odbiorze; 3)udział w przekazaniu protokolarnym kierownikowi budowy terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami i materiałami oraz nadzór, nad przestrzeganiem przez Dostawę - Wykonawcę ustaleń z przekazania terenu budowy; 4)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności dowodów jakości wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodności dowodów jakości urządzeń ochrony przeciwpożarowej z parametrami wyrobów, urządzeń, określonych w projekcie budowlanym i STWiOR, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wyprodukowanych poza krajami członkowskimi NATO; 5)sprawdzanie kompletności dostaw i parametrów urządzeń, maszyn, materiałów budowlanych i elementów prefabrykowanych w wytwórni elementów przed ich wbudowaniem lub w odniesieniu do właściwych dokumentów (DTR, STWiOR, projektów technicznych, itp.) oraz udział w ich odbiorze; 6)kontrola ilości materiałów uzyskanych z rozbiórki pozostawionych do dyspozycji Zamawiającego, przedstawienie ich spisu oraz stosownych dokumentów precyzujących sposób ich zagospodarowania; 7)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających lub ulegających zakryciu przed ich zakryciem, uczestniczenie w próbach, badaniach sprawdzeniach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz sprawdzanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ww. obiektów i instalacji; 8) sprawdzanie i potwierdzanie wpisem do dziennika budowy stanu przygotowania urządzeń technicznych (związanych ze zbiornikami) przed ich zgłoszeniem do Wojskowego Dozoru Technicznego oraz właściwego miejscowo obwodowego urzędu miar w celu wydania decyzji zezwalających na ich eksploatację; 9)sprawdzanie i potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, stosownie do określonych w umowie na dostawę i montaż etapów, obiektów lub ich części, w zakresie w jakim w umowie mogą być przedmiotem oddzielnego fakturowania oraz ich bieżącego rozliczenia zarówno w zakresie rzeczowym, jak i finansowym, na podstawie protokołów częściowych jak i końcowego jak również potwierdzanie usunięcia wad; 10)sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót oraz dołączenie do nich opracowanej przez siebie oceny jakościowej robót wraz z jej uzasadnieniem; 11)opiniowanie zasadności zgłoszonych przez Dostawcę - Wykonawcę rozwiązań zamiennych, robót dodatkowych lub niewykonania robót zaniechanych, przy współpracy z Zamawiającym oraz opiniowanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów konieczności, a także propozycji przedstawiania ewentualnych zmian projektowych wraz z uzasadnieniem; 12)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisami do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, (w tym wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych) oraz przedstawianie ekspertyz, dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz zabudowanych wyrobów budowlanych lub urządzeń technicznych, w razie zastrzeżeń co do ich jakości lub braku dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie; 13)żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, w tym z projektem budowlanym lub decyzją; 14)stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalania ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym; 15)bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy (robót budowlanych) w książce obmiarów jeżeli jest to wymagane przez Zamawiającego; 16)prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na dostawę i montaż oraz systematyczne gromadzenie i przygotowywanie we współdziałaniu z pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych. Sporządzenie w uzgodnieniu z kierownikiem budowy i użytkownikiem wstępnego i końcowego arkusza efektów gospodarczych; 17)kontrolowanie rozliczeń budowy, stosownie do zasad określonych w umowie na dostawę i montaż w zakresie procedur odbiorowych i płatności po zakończeniu budowy w okresie przygotowania obiektu lub robót do odbioru końcowego w ramach procedur odbiorowych; 18)opracowanie Harmonogramu Finansowania, zwanego dalej HF, obejmującego obowiązki wynikające ze sprawowanego nadzoru inwestorskiego i przedłożenie go Zamawiającemu do zatwierdzenia, według wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 2 do Umowy; 19)sporządzanie miesięcznych sprawozdań rzeczowo-finansowych z postępu realizacji robót, w terminie do 10-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego sprawozdanie dotyczy, według wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 3 do załączonej Umowy; 20)sporządzenie sprawozdania końcowego z zakończenia budowy i przygotowanie rozliczenia do odbioru końcowego i odbioru JFAI (ang. Joint Formal Acceptance Inspection); 21)nadzór i kontrola nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy, dziennika laboratoryjnego oraz księgi obmiaru robót; 22)informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach mających wpływ na realizację robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziotp.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach