Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2021-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, w tym: Część 1 - nad inwestycją pn. Budową nowej siedziby Komisariatu Policji w Warcie przy ul. Sadowej 47; Część 2 - nad inwestycja pn. Przebudowa wraz z modernizacją budynku koszarowego nr 13 na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71; Część3 - nad inwestycją pn. Budowa nowej siedziby PP w Andrespolu przy ul. Brzezińskiej 6 2.Nadzór inwestorski obejmuje branżę konstrukcyjno – budowlaną, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej oraz instalacji teletechnicznej oraz drogowej dla części nr 1 – KP Warta, dla Części 3 – PP Andrespol 3.Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzoru zarządzanie i nadzór inwestorski nad realizacją umowy na wykonanie robót budowlanych, w celu m.in. prowadzenia i rozliczenia kosztów robót, skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót: wymaganej jakości wbudowanych materiałów, wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji zadania i w okresie gwarancji i rękojmi oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 i 2.2. do SIWZ. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w ww. wzorze umowy - załącznik 9 do SIWZ. 5.Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną