Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego ogłasza przetarg
- Adres: 02-010 Warszawa, ul. Nowowiejska 28a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6874328 , fax. 22 6874329
- Data zamieszczenia: 2013-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego
ul. Nowowiejska 28a 28a
02-010 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6874328, fax. 22 6874329
REGON: 14268162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: elektrycznej oraz telekomunikacyjnej (teletechnicznej), przy kontynuacji robót budowlano-montażowych na lotnisku Poznań-Krzesiny w ramach zadania NSIP nr 2AF 15105 pod nazwą Budowa lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: 1) Część 1 - elektrycznej, 2) Część 2 - telekomunikacyjnej (teletechnicznej), przy kontynuacji robót budowlano-montażowych na lotnisku Poznań-Krzesiny w ramach zadania NSIP nr 2AF 15105 pod nazwą Budowa lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym. 2. Kontynuacja budowy lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym realizowana jest przez wykonawcę robót budowlano- montażowych (dalej: WRB-M) na podstawie umowy, zwanej dalej Umową z WRB-M, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym (dalej: HRF) i dokumentacją projektową. HRF i dokumentacja projektowa zostaną udostępnione, w siedzibie Zamawiającego przed terminem składania ofert, Wykonawcy lub osobom przez niego upoważnionym, posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych. Realizacja robót przez WRB-M odbywać się będzie w dwóch etapach obejmujących w szczególności: Etap I: - przygotowanie i przekazanie użytkownikowi do eksploatacji składu MPS-1 z całą infrastrukturą towarzyszącą wraz z rurociągiem przesyłowym na odcinku od tacy szczelnej na składzie MPS-2 do pompowni technologicznej na składzie MPS-1; - przygotowanie i przekazanie użytkownikowi do eksploatacji obiektów na składzie MPS-2, które integralnie są związane z pracą składu MPS-1. Etap II: - przygotowanie i przekazanie użytkownikowi do eksploatacji składu MPS-2. Termin realizacji robót przez WRB-M: od dnia 22.10.2012 r. do dnia 31.12.2014 r., w tym: - Etap I - zakończenie robót budowlano-montażowych i naprawczych w terminie do dnia 30.06.2013 r., rozruch i przekazanie do użytkowania do dnia 30.08.2013 r.; - Etap II - przekazanie do użytkowania do dnia 31.12.2014 r. Teren budowy został przekazany WRB-M w dniu 26.10.2012 r. Obecnie realizowane są przez WRB-M roboty budowlano-montażowe i naprawcze. Wspólna inspekcja formalnego odbioru (ang. Joint Formal Acceptance Inspection), zgodnie z procedurami NATO, odbędzie się po oddaniu zadania do użytkowania, w terminie wyznaczonym przez KI NATO. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: - sprawowania nadzoru nad dostawą-wykonaniem podziemnych zbiorników magazynowych o osiach pionowych na składzie MPS-2; - nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej (technologicznej), konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, ochrony środowiska i kolejowej, który sprawowany jest na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiającego. 3. Inne cechy (parametry) przedmiotu zamówienia: Przewidywany zakres prac obejmuje: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego z uwzględnieniem specyfiki każdej z części zamówienia, o której mowa w pkt. 1 powyżej, (wraz z kontrolą rozliczeń) w zakresie określonym przepisami prawa budowlanego; 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z podstawowymi dokumentami, w tym w szczególności z decyzją o pozwoleniu na budowę wraz z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zakresem robót, kosztorysem ofertowym oraz zgodnie z aktualnymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności dowodów jakości wbudowywanych wyrobów budowlanych, określonych w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wyprodukowanych poza krajami członkowskimi NATO; 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających lub ulegających zakryciu przed ich zakryciem, uczestniczenie w próbach, badaniach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych oraz sprawdzanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzaniem ww. czynności stosowną adnotacją w dzienniku budowy; 5) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót; 6) opiniowanie zasadności zgłoszonych przez WRB-M rozwiązań zamiennych, robót dodatkowych lub robót zaniechanych, przy współpracy z Zamawiającym oraz opiniowanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów konieczności, a także przedstawianie propozycji ewentualnych zmian projektowych wraz z uzasadnieniem; 7) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, z wyznaczonymi terminami ich wykonania, dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań (w tym wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych) i zawiadamianie o nich na piśmie Zamawiającego, a także przedstawianie opinii dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz zabudowanych wyrobów budowlanych lub urządzeń technicznych, w razie zastrzeżeń co do ich jakości lub braku dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie; 8) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania uprzednio wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, w tym z projektem budowlanym lub decyzją; 9) stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym; 10) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w książce obmiarów; 11) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z Umową zawartą z WRB-M oraz systematyczne gromadzenie i przygotowywanie we współdziałaniu z pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych; 12) kontrolowanie rozliczeń budowy, stosownie do zasad określonych w Umowie z WRB-M w zakresie procedur odbiorowych i płatności dla odbiorów częściowych i końcowych, w szczególności sprawdzenie i weryfikacja kosztorysów powykonawczych dla robót naprawczych i niewykonanych przez poprzedniego wykonawcę robót budowlano-montażowych; 13) realizowanie innych obowiązków, wynikających ze sprawowanego nadzoru inwestorskiego, a także kontrolowanie na bieżąco zgodności realizacji robót oraz terminowości ich wykonania, zgodnie z HRF do Umowy z WRB-M; 14) funkcję Koordynatora inspektorów nadzoru sprawuje Inspektor nadzoru w branży sanitarnej (technologicznej); 15) Koordynatorowi inspektorów nadzoru podlegają Inspektorzy nadzoru w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej (teletechnicznej) a także ochrony środowiska oraz kolejowej; 16) sporządzanie przez poszczególnych Inspektorów nadzoru i przedstawianie Koordynatorowi inspektorów nadzoru miesięcznych sprawozdań rzeczowo-finansowych z postępu realizacji robót w stosunku do HRF WRB-M w zakresie nadzorowanej branży (w sposób narastający), w terminie do 7-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego sprawozdanie dotyczy, według wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 3 do Umowy; 17) Koordynator będzie sporządzał i przedstawiał Zamawiającemu zbiorcze miesięczne sprawozdania rzeczowo-finansowe z postępu realizacji robót w stosunku do HRF WRB-M z realizacji całości robót we wszystkich branżach (w sposób narastający), w terminie do 10-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego sprawozdanie dotyczy, według wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 3 do Umowy; 18) udział we wspólnej inspekcji formalnego odbioru JFAI (ang. Joint Formal Acceptance Inspection); 19) nadzór i kontrola nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy oraz księgi obmiaru robót; 20) informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach mających wpływ na realizację robót. 4. Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy określony jest w szczególności w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623). 5. Wykonawca nie jest uprawniony do: 1) wprowadzania jakichkolwiek zmian w zakresie obowiązków WRB-M, wynikających z umowy Zamawiającego z WRB-M, w szczególności w przedmiocie robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych i uzupełniających; 2) wprowadzania zmian w zakresie technologii wykonywania robót przez WRB-M, w tym m.in. zmian materiałów bez pisemnej zgody Zamawiającego. 6. Odbiór i przekazanie do użytkowania Etapu I i II należy przeprowadzić według procedur opisanych w Instrukcji zatytułowanej: Wewnętrzne wytyczne Procedur odbiorowych zakończonych Zadań Programu NSIP i przekazania ich organom sprawującym trwały zarząd MON i użytkownikom, stanowiącej załącznik do Decyzji nr 48/2011 Dyrektora Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego z dnia 16.03.2011 r. Instrukcja stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziotp.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży sanitarnej w latach 2016 ÷ 2017 r. przy rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 306 ul. Tkaczy 27 w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych oraz budowie żłobka przy ul. Obrońców Tobruku realizowanych przez Wydział Inwestycji Urzędu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC NA TERENIE MIASTA MARKI
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie roli Inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II)
Dodano: 2016-07-25 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania Przystosowanie wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły na lotnisku Łask.
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży kolejowej, telekomunikacyjnej i elektrycznej nad robotami realizowanymi w ramach inwestycji drogowej pn. Budowa trasy północno - zachodniej miasta Płocka na odcinku od węzła Boryszewo w ulicy Otolińskiej do węzła Bielska.
Dodano: 2016-07-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 relacji Warszawa - Pruszków - Żyrardów - Kamion na odcinku: od ulicy Partyzantów do ulicy Bohaterów Warszawy wraz z przebudową magistrali wodociągowej Dn 600 mm L=1227,0 m w Al. Jerozolimskich w pasie drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od ul. Topiel do ul. Przeciętnej na terenie miasta Pruszków, powiatu pruszkowskiego, województwa mazowieckiego - nr postępowania 100/16.
Dodano: 2016-07-04 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na lotnisku wojskowym w Łasku, w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oraz teletechnicznej oraz na lotnisku wojskowym w Inowrocławiu w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej oraz teletechnicznej w ramach inwestycji budowlanej pod nazwą Budowa infrastruktury niezbędnej do instalacji radiolokacyjnych systemów lądowania GCA-2000.
Dodano: 2016-06-24