Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na terenie miasta Chełm.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na terenie miasta Chełm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na terenie miasta Chełm. 2. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na następujące zadania: Zadanie nr 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dla zadania pn.: Remont chodnika i zjazdów w ulicy Hrubieszowskiej w Chełmie na odcinku od ulicy Lubelskiej do ulicy I Armii Wojska Polskiego; Zadanie nr 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dla zadania pn.: Budowa ul. Krótkiej w Chełmie; Zadanie nr 3: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dla zadania pn.: Budowa ulicy Kruczej w Chełmie; Zadanie nr 4: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dla zadania pn.: Budowa ulicy Budowlanej w Chełmie; Zadanie nr 5: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży telekomunikacyjnej dla zadania pn.: Budowa ulicy Budowlanej w Chełmie; Zadanie nr 6: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży telekomunikacyjnej dla zadania pn.: Budowa dróg dojazdowych do bloków komunalnych przy ulicy Kredowej w Chełmie - etap II. Fragmenty dokumentacji projektowej na poszczególne zadania stanowią załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zarówno w przypadku zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 oraz zadania nr 6, do obowiązków Wykonawcy należy: 1) W przypadku stwierdzenia wad w dokumentacji podjęcie działań i współpracy z projektantem w celu ich usunięcia; 2) Powiadomienie organu nadzoru budowlanego oraz w przypadku zadania nr 1 Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie Delegatura w Chełmie, o terminie rozpoczęcia robót wraz z załączeniem oświadczeń potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie; 3) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy; 4) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy; 5) Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie; 6) Zapewnienie codziennego nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót; 7) Kontrola nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, ofertą Wykonawcy, zawartą umową na wykonanie robót budowlanych, obowiązującym prawem, w szczególności prawem budowlanym oraz rozporządzeniami wykonawczymi do prawa budowlanego; 8) Dokonywanie odbiorów robót częściowych i zanikających; 9) Systematyczne prowadzenie lub nadzorowanie wykonywanych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, a w szczególności kontrola zgodności i częstotliwości ich wykonywania ze specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie; Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia wyłącznie w celu kontroli prawidłowości wykonania zamówienia. 10) Kontrola przed rozpoczęciem robót oraz spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa ruchu w trakcie robót (obejmująca też poruszanie się po terenie budowy) oraz prawidłowości zorganizowania prac budowlanych z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 11) Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonymi projektami tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienia sprawnej komunikacji w okresie prowadzenia robót; 12) Sprawdzenie przed zastosowaniem materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16-04-2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.); 13) Analiza wyników badań z laboratorium wykonawcy robót budowlanych oraz zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania badan kontrolnych przez niezależne laboratorium wybrane przez Zamawiającego; 14) Rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym; 15) Organizacja i dokonywanie odbiorów robót zanikających, częściowych i odbioru końcowego oraz przyjmowanie od Wykonawców robót budowlanych wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów); 16) Przeprowadzanie pomiarów, badań i sprawdzeń kontrolnych przy użyciu sprzętu będącego w posiadaniu Zamawiającego (w tym m.in. badań zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych, pomiaru równości i spadków); 17) Weryfikacja przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych do organu nadzoru budowlanego; 18) Obmiar robót w zakresie niezbędnym do ustalenia zakresów robót wykonanych i wystawienia faktury przez Wykonawcę; 19) Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych i o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn wad i usterek w zrealizowanym obiekcie oraz kontrolowanie ich usunięcia w okresie gwarancji; 20) Inspektor Nadzoru będzie decydować o: a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, c) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach