Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 37-120 Markowa,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2265352 , fax. 017 2265756
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
37-120 Markowa, woj. podkarpackie
tel. 017 2265352, fax. 017 2265756
REGON: 00054639000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Tarnawce oraz sieci wodociągowej w m. Tarnawka i Husów - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu jak wyżej w ramach którego wybrany Wykonawca robót budowlanych ma do wykonania m.in.: - budowa budynku Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Tarnawce wraz wyposażeniem technologicznym, zasilaniem energetycznym, budową zbiornika wyrównawczego na terenie SUW 83 m3, ogrodzenia terenu SUW i wykonanie dróg dojazdowych - uzbrojenie kompletne 4 szt. studni głębinowych, wykonanie ogrodzenia, utwardzenia placu wokół studni głębinowych i dróg dojazdowych, - wykonanie rurociągów wody surowej ze studni do nowobudowanej stacji SUW wraz z osprzętem i kablami elektrycznymi - budowa dwóch naziemnych zbiorników z segmentowych blach emaliowanych stalowych wody czystej o pojemności V=200 m3 każdy wraz z osprzętem, budowa ogrodzenia i drogi dojazdowej - budowa sieci wodociągowej magistralnej z rur PE 40 - PE 200 - budowa przyłączy wodociągowych do budynków z rur PE 32 - PE 63 - budowa hydrantów naziemnych na ciągu sieci wodociągowej magistralnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tys. zł) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców którzy, 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, z art. 22 USTAWY PZP 2) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 USTAWY PZP 3) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 USTAWY PZP 6) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 USTAWY PZP 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 USTAWY PZP 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 9) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia przez Wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie wymienione warunki w Rozdziale V pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w.w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości usługi
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie, iż Wykonawca wyraża zgodę na sukcesywną wypłatę wynagrodzenia przez Zamawiającego na podstawie wystawianych faktur za pełnienie nadzoru inwestorskiego w terminie 14 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego z tym że wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, rozliczane będzie poprzez: - faktury przejściowe za wykonane usługi płatne w wysokości procentowego udziału w wartości licząc na bieżąco od faktycznie poniesionych i udokumentowanych kosztów netto robót budowlanych tj. od faktur netto wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych. - fakturę końcowa za wykonanie usługi która stanowić będzie różnicę całkowitego wynagrodzenia pomniejszona o sumę faktur przejściowych. 3) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 4) Oświadczenie informujące o częściach zamówienia, jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom Uwaga! Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w USTAWIE PZP oraz niniejszej SIWZ. 2. DOKUMENTY 1) W celu spełnienia warunku o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1 Wykonawca przedkłada: a) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że pozyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 2) Na potwierdzenie warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia Wykonawca przedkłada : a) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg. wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedłożony przez Wykonawcę wykaz i dokumenty (kopia stosownych dokumentów potwierdzona za zgodność z oryginałem) muszą potwierdzać, że: -inspektor nadzoru robót budowlanych posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C., -inspektor nadzoru robót sanitarnych posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i sanitarnych i jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C., -inspektor nadzoru robót elektrycznych posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C., 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06.87.605)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.markowa.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja mapy zasadniczej obejmującej nowy pomiar obrysów budynków /ul. Tagowa1 i Targowa 3/ od podwórza zlokalizowanego na działce 1069/1 w obr.207 położonej w Rzeszowie nr postępowania BGM.IV.2311.5.16.2016
Dodano: 2016-04-12 - Aktualizacja mapy zasadniczej obejmującej nowy pomiar obrysów budynków /ul. Tagowa1 i Targowa 3/ od podwórza zlokalizowanego na działce 1069/1 w obr.207 położonej w Rzeszowie nr postępowania BGM.IV.2311.5.14.2016
Dodano: 2016-03-31 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-03-18 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych wraz z projektami wniosków wieczysto-księgowych
Dodano: 2016-03-07 - inwentaryzacji 11 komórek przynależnych do lokali mieszkalnych położonych w Rzeszowie na dz. nr 800/1 obr. 207 przy ul. Grunwaldzkiej 24 celem ustalenia ich powierzchni do sprzedaży na rzecz ich najemców. nr postępowania: BGM-IV. 2311.2. 14 .2016
Dodano: 2016-03-04 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-03-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych wraz z projektami wniosków wieczysto-księgowych
Dodano: 2016-02-22 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie opracowania dokumentacji z wyznaczenia w terenie punktów przebiegu pasa drogowego pod przebudowę ul. Poziomkowej w Rzeszowie nr postępowania: BGM-IV. 2311.6. 8 .2016
Dodano: 2016-02-18 - Sporządzenie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 2. Nr postępowania BGM-IV.2311.2.6.2016
Dodano: 2016-01-27 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-01-25