Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania pn: Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-409 Ostrołęka, ul. Poznańska 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7603226 , fax. 029 7604657
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce
    ul. Poznańska 19 19
    07-409 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7603226, fax. 029 7604657
    REGON: 00058558400103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania pn: Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę, m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm. nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski. Celem zamówienia jest zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi, a zakres świadczonych usług obejmuje m. in.: a) wykonywanie czynności inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane) i zasadami wiedzy technicznej, b) kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami, c) wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie rozwiązań zamiennych ewentualnie robót dodatkowych, których konieczność realizacji wynikła w trakcie wykonania robót, lub zgłaszanych przez kierownika budowy, d) kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ, e) czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów bhp przy realizacji inwestycji, f) udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy robót, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania, g) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, h) kontrolowanie i egzekwowanie właściwej jakości robót i wyrobów budowlanych, w tym kontrola zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami, i) podejmowanie działań dla zabezpieczenia terminowej realizacji robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót oraz informowanie Zamawiającego o konieczności ewentualnej aktualizacji ww. harmonogramu, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia stanowiącego podstawę wprowadzenia przedmiotowych zmian j) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad i usterek, k) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, l) dokonywanie w dzienniku budowy wpisów o gotowości do odbioru oraz udziału w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie z Wykonawcą robót oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazaniu ich do użytkowania, m) udział (na żądanie Zamawiającego) w pracach komisji technicznych na budowie lub u Zamawiającego, n) kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów oraz kosztorysów powykonawczych a także kosztorysów na ewentualne roboty zamienne lub dodatkowe, o) kontrolowanie rozliczenia inwestycji m. in. sprawdzenie i opisanie faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót, pod względem merytorycznym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz wytycznymi organów nadrzędnych odpowiedzialnych za realizację inwestycji objętych PROW 2007-2013 p) sporządzanie i przekazywania Zamawiającemu - Oddział WZMiUW w Ostrołęce podpisanych protokołów częściowych i końcowego odbioru robót wraz ze sprawdzeniem rozliczenia finansowego prac oraz obmiaru wykonanych robót, q) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi dla robót objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzenie niezbędnych dokumentów, w tym m. in. opinii, weryfikacji, itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi, r) egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót, s) składanie Zamawiającemu - Oddział WZMiUW w Ostrołęce informacji, co miesiąc oraz na dzień zakończenia prac, o stanie zaawansowania robót (wyłączając okres zimowy, jeżeli w tym czasie nie są wykonywane roboty) obrazującej: postęp robót, napotkane problemy oraz propozycje ich rozwiązania, przyczyny opóźnień, zaangażowanie sprzętowe i osobowe Wykonawcy robót, dokumentację fotograficzną, inne dokumenty związane z realizowaną inwestycją, t) weryfikacji dokumentacji technicznej, sporządzanej przez Wykonawcę robót, w celu przedłożenia do organów nadzoru budowlanego, u) rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, v) współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (w tym z pracownikami Oddziału WZMiUW w Ostrołęce. w) nadzorowanie budowy (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu (za wyjątkiem okresu zimowego lub przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum ) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. 2.2 Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór: Zadanie obejmuje roboty budowlane branży wodno-melioracyjnej i hydrotechnicznej. Zakres robót inwestycyjnych wymagających nadzoru inwestorskiego, został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót pn. Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski. Powyższe opracowania zamieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego: http://wzmiuw.waw.pl/przetargi/przetargi,237,ostroleka_budowa_urzadzen_melioracyjnych_pukawka_ii_gm_szulborze_wielkie_pow_ostrowski.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach