Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7 ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 273 82 75 , fax. 41 273 82 75
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 273 82 75, fax. 41 273 82 75
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7 ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7 ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21. Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 projekt  pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach, złożony do Osi priorytetowej 4. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej do Działania 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych. Okres rękojmi za wady każdego z obiektów wynosi pięć lat licząc od dnia odbioru końcowego obiektu. Główny zakres rzeczowy nadzorowanych robót w poszczególnych obiektach: Przedszkole Miejskie nr 7 Kubatura - 2.639 m3 - Budowa instalacji kolektorów słonecznych w budynku i niezbędnych urządzeń dla potrzeb wytwarzania c.w.u. w obiekcie. - Docieplenie ścian i stropodachu z częściową wymianą okien i drzwi w budynku. - Remont instalacji c.o. w budynku. - Przebudowa tarasu przy budynku, budowa pochylni dla niepełnosprawnych i daszków nad wejściami. Szkoła Podstawowa nr 10 Kubatura - 18.063,54 m3 - Budowa instalacji kolektorów słonecznych, niezbędnych urządzeń dla potrzeb wytwarzania c.w.u. w obiekcie wraz z instalacją c.w.u. - Docieplenie ścian i stropodachu budynku z wymianą drzwi. - Remont instalacji c.o. w budynku. Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 Kubatura - 22.342,64 m3 - Budowa instalacji kolektorów słonecznych, niezbędnych urządzeń dla potrzeb wytwarzania c.w.u. w obiekcie wraz z instalacją c.w.u. - Docieplenie ścian i stropodachu budynku z wymianą drzwi. - Remont instalacji c.o. w budynku. Starachowickie Centrum Kultury Kubatura - 14.415,51 m 3 - Docieplenie ścian i stropodachu z wymianą okien i drzwi oraz zamurowaniem części otworów okiennych, - Roboty towarzyszące dociepleniu (daszki, uchwyty mocujące: reklamy, panele telebim, itp.) Zakres i obowiązki Wykonawcy - Inspektora nadzoru: a) pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z p.zm.) b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania Wykonawcy robót placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, c) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, d) na etapie realizacji zgłaszanie Zamawiającemu oraz projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, e) bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót - wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym, uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru, f) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, g) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, h) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, w tym kontrola realizacji budżetu inwestycji, i) przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT, j) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad koordynacyjnych robót budowlanych, k) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, l) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, m) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m. in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp. n) uczestniczenie w uzgadnianiu harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, o) systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań, p) obsługa okresu rękojmi, przygotowanie i udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego. Wymagania ogólne dotyczące realizacji i wyceny przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektowo-kosztorysową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącą zamówienia na realizację robót Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7, ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury, ul. Radomska 21. Ww. dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.starachowice. 2. Zamawiający wymaga, żeby każdy z członków zespołu nadzoru inwestorskiego był dyspozycyjny - miał możliwość pobytu na placu budowy w każdym czasie w którym będą prowadzone roboty. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w każdym z obiektów, w których będą wykonywane roboty objęte niniejszym zamówieniem. 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego musi być dostosowane w czasie do rzeczywistego czasu realizacji robót w obiektach. Osoby pełniące obowiązki wynikające z realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia muszą być dyspozycyjne w całym okresie realizacji robót. Zamawiający będzie wymagał codziennej obecności na placu budowy w/w osób w czasie prowadzenia robót będących przedmiotem nadzoru. Zamawiający będzie wymagał aby specjalista w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót systematycznie uczestniczył w ustalaniu ilości wykonanych robót, potwierdzając swoje czynności odpowiednimi wpisami w książkach obmiarów, prowadzonymi odrębnie dla każdego obiektu. 5. Płatności za pełnienie nadzoru inwestorskiego są powiązane z płatnościami za wykonanie robót. Przy ustalaniu ceny ofertowej Wykonawca winien brać pod uwagę, że płatności za czynności nadzoru nad robotami wykonanymi w 2013 r. w części obiektów będą realizowane w 2014 r. 6. Zamawiający wymaga aby osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz specjalista w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót posiadały stan zdrowia i predyspozycje do pracy na wysokości, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy, że ww. osoby posiadają ważne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach. 7. W Starachowickim Centrum Kultury Wykonawca może realizować roboty bez ograniczeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu rzeczowo-finansowego. 8. W obiektach: Przedszkole Miejskie nr 7, Szkoła Podstawowa nr 10, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11, Wykonawca może realizować roboty bez ograniczeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikami harmonogramu rzeczowo-finansowego, jedynie w okresie ustawowo wolnym od zajęć szkolnych i przedszkolnych. Poza okresem ustawowo wolnym od zajęć szkolnych i przedszkolnych, Wykonawca może prowadzić jedynie roboty w miejscach i czasie określonych przez Użytkowników obiektów ( dyrektorów placówek). 9. Zamawiający będzie wymagał dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu wszelkich czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, szczególną uwagę będzie jednak zwracał na czynności związane z rozliczaniem i fakturowaniem robót: sprawdzaniem pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót, uczestniczeniem wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru. Uwaga: Wykonawca w terminie 3 (trzech) dni od daty podpisania umowy przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów, potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 2 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach ... - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach ...). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach